Re: Overbevolking op de Zuidpool!
Ook deze taart van jou is weer in een woord: GEWELDIG!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Overbevolking op de Zuidpool!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ook deze taart van jou is weer in een woord: GEWELDIG!!!
waarom zie ik die gewelidge taart niet????
Wat een leuke,ik hou wel van dat volle want dan heb je lekker veel te kijken!
gezellige, drukke boel hoor.
erg knap geboetseerd.
Tjonge, wat een lieve complimenten allemaal! Ik word er weer helemaal verlegen van!
Had ik al gezegd dat ik ook nog een hele bak sneeuwvlokken over heb?
Ik maak echt altijd veel te veel, haha! Maar ja, het is zo leuk om te doen he?
Ik ben al druk aan het nadenken over mijn volgende projecten: een chocolate mud cake Jojanneke, een voetbal taart, een Cubaanse feesttaart, een geboortetaartje en misschien nog even cupcakes maken met mijn stiefdochtertje en, en, en..... Hellup!! Ik ben VERSLAAFD!!
Wat een prachtige taart! Tja, hadden we allemaal maar een broer die professionele fotograaf is, zo mooi kan ik het zelf niet.
geweldiggggggggg

een prachtige taart,
ik vind hem super 
Heel erg mooi! Super mooi geboetseerd 
Waaaauw wat mooi!
superleuke taart!
Gaaaaaf, Eline.
Wij zijn geloof ik ongeveer tegelijk begonnen met taarten, maar jouw afwerking is toch een stuk netter dan die van mij. 
Deze is ook weer geweldig. Ben ook heel erg fan van je muizenhuisje. Die heb ik schaamteloos geinspipikt! 
Doe je ook wel eens bruidstaarten?
Hee, wat grappig, daar is mijn overbevolkte ijsschots weer! Nog steeds niet gesmolten!
Tenx hoor allemaal! Enneh Moppie83, jouw pompoen was ook toppie hoor! Tja, qua afwerking vrees ik dat ik belast ben met een uit de hand gelopen perfectionisme, en dat levert meestal wel mooie taarten op, maar ook vaak stress... Dus of het handig is???
En ik heb het overal mee, wordt al gek van mezelf, moet je nagaan hoe mijn man af en toe loopt te zuchten...
Nog geen bruidstaart gedaan, maar in juni moet (mag) ik er eentje maken voor een vriendinnetje! En dat vind ik NU al DOODENG!!! Whaaaaa! Ik heb ze op het hart gedrukt dat ik het alleen wil doen als ze liever een niet-perfecte taart willen hebben van een vriendin, dan een perfecte taart van een vreemde, want ik voorzie alweer minstens duizend rampen... Had ik al gezegd dat ik af en toe last van stress heb?

Geweldig!! Hoe heb je dat water zo gekregen??
Geweldig!! Hoe heb je dat water zo gekregen??
Dat heb ik gemaakt met piping gel, dat is kleurloos, en heb ik golvend gespoten op een donkerblauw plakje marsepein. Echt super makkelijk en geeft een leuk effect!
Heeeee, dat is grappig! Ik ben net bovenstaand antwoord aan het typen, en ik zie ineens mijn taartje bovenin de header voorbij komen! Wat leuk, dat wist ik nog niet!
Ooo, en mn koetje zie ik ook! Leuk zeg!
Heeeee, dat is grappig! Ik ben net bovenstaand antwoord aan het typen, en ik zie ineens mijn taartje bovenin de header voorbij komen! Wat leuk, dat wist ik nog niet!
Ooo, en mn koetje zie ik ook! Leuk zeg!
leuk he!!
Ik was ideeen aan het opdoen voor n kersttaart, kwam die van jou tegen, is wel even geleden dat je hem gemaakt hebt maar hij is super gaaf!
Mooie taarten handig zon broer.
Hee, das grappig! Bedankt!! 
wow, dat heb je supermooi gedaan

zelfs een jaar later springt hij er nog boven uit 
Geweldig

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Overbevolking op de Zuidpool!