51

Re: my Royal Winter Queen

onze namen zijn hetzelfde, ik wilde dat mijn taartkunsten ook hetzelfde waren!!!! Nog een lange weg te gaan..........

heerlijke taartgroetjes van Brenda

52

Prachtig!!! Ziet er weer heel sjiek uit. Dat randje vind ik ook zo mooi!! :Y

53

o bren hij is weer super...heb hem al op hyves bewonderd.
helaas niet gewonnen..had hem graag eens van dichtbij bewonderd.

Zeg me als het beter kan...ik wil nog veel leren.

54

zzoo die is echt prachtig gewoon! I like it :)

I love cupcakes

55

prachtig !!!

56

Heel mooi!

57

Wat een super mooie taart, Heb net afgelopen week mijn eerste wavy (staat in de parade) gemaakt en het is wel errug leuk om te doen was dan ook zeker niet de laatste. Maar deze is wel heeeeel erg mooi

Groetjes Bianca

58 Laatst bewerkt door romy-jezley (29-12-2010 01:48)

Wauw!!

59

Hier wordt een mens stil van hoor.
Ongelooflijk mooi afgewerkte taart.

Tracht dagelijks minstens één maal te glimlachen.

Hoi Brenda,

Zucht... weer zo mooi.

Ik ben zo fan van het zilvergrijs. :Y

dus als ik het goed begrijp maak je grijs fondant?
Dus wit met een beetje zwart of kleur je het zelf?

En dan dust je het af met een mengeling van pearl en de magic sparkles?

Ik wil echt iets met die kleuren gaan doen dus ik wil graag weten hoe ik het kan maken.  :Y

Ik heb zelf de pearl white van rainbow dust en ga de magic sparkles aanschaffen dus die doe je in je dusterkwast?

Veel vragen ik weet het maar ja moet je maar niet zulke leuke dingen maken  :lol:

Bianca

Groetjes,
Bianca

61

de pearl maakt wb merk niet zo veel uit. maar ik gebruik niet de magic sparkles (dat zijn kleine vlokjes dacht ik) maar de gewone sparkles van squires kitchen. die samen in zo'n dusterkwast :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

kwebbeltje schreef:

de pearl maakt wb merk niet zo veel uit. maar ik gebruik niet de magic sparkles (dat zijn kleine vlokjes dacht ik) maar de gewone sparkles van squires kitchen. die samen in zo'n dusterkwast :Y

Ahh en de fondant.
doe je dat kleuren of zwart met wit mengen?

Bianca

Groetjes,
Bianca

63

Zonde om aan te snijden. Zó mooi!!  :thumb:

64

ook deze is weer erg sjiek wat jij hebt gemaakt

65

Bianca`s bakseltjes schreef:
kwebbeltje schreef:

Ahh en de fondant.
doe je dat kleuren of zwart met wit mengen?

Bianca

och dat ligt een beetje aan of ik nog iets heb liggen..... maakt op zich  niet zo uit. maar van lichtgrijs krijg je helder zilver en soms kleur ik de fondant ook wel eens zwart of donkergrijs. en dan krijg je meer dat stoere oud zilver. kijk maar eens tussne mijn taarten naar het verschil...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

ahh ik heb de liqorice van sugarflair. daar kan ik denk ik wel grijs mee maken.

Ik wil de echte lichte zilverkleur.

Bianca

Groetjes,
Bianca

67

kwebbeltje
hoe vaker ik j etaartjes zie hoe meer ik fan van jou wordt!
Tegek gewoon, ook deze ziet er weer heel speciaal uit.
Gewoon helemaal wawie, als iemand mij die voor mijn neus zou zetten
zou mijn mond open vallen en niet weten wat ik moest zeggen. {en neem van mij aan dat gebeurd me zeer zeer zelden}

68

Hier ook een Kwebbelfan, en ook deze keer weer onder de indruk. Echt ontzettend mooi!! Superchique!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

69

Ik sluit me volledig aan bij alle anderen hier: de taart is prachtig; wat een genot lijkt me dat als het lukt om te maken wat je in je hoofd hebt...en helemaal knap als je deze vorm met biscuit doet!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Je weet nooit wat je kunt, totdat je het geprobeerd hebt...

70

Wat een pracht van een kunstwerk! Geweldig om zo'n resultaat te hebben na véél nadenken, prutsen, proberen, doen, niet doen, bijstellen en ontdekken! :thumb:

"Begin de dag met een dansje..."

71

Wat een fantastische, chique taart weer! Geen idee hoe jij het altijd doet, maar volgens mij lukt bij jou alles. Natuurtalent dus! :Y

72

Prachtig...

73

dank jullie wel voor alle complimenten, het is altijd leuk om reacties te lezen. maar het is ook soms best wel raar om te lezen dat je fans hebt :o ik bedoel, ik ben maar gewoon een moeder, huisvrouw, kapper. en als hobby heb ik toevallig het maken van taarten. oke, die hobby is ietsje uit de hand gelopen inmiddels :lol: . het is idd een beetje zoals renaatje zegt...véél nadenken, prutsen, proberen, doen, niet doen, bijstellen en ontdekken! maar dat is juist zo ontzettend leuk. daarom ben ik ook wat minder opdrachten gaan doen. om het leuk te houden en om meer uitdagingen op te kunnen zoeken...en dan die uitdagingen zo mooi en strak mogelijk aan te kleden. dat vind ik superleuk om te doen, elke taart is voor mij een uitdaging, elke taart wil ik zo mooi mogelijk maken. niet meer een snel taartje tussendoor, maar lekker op tijd beginnen, lekker relaxed en streven naar perfectie :o

74

Nou schaar mij ook maar onder de die-hard fans hoor  :Y

Ook deze is weer super!

Begrijp ik je nou goed: dust/verf je de parelrandjes met een dusterkwast?

Ik ben aan het klooien met rum :P en poeder maar het resultaat vind ik niet super.

75

Hier ook een mega-fan!
Kwebbeltje, deze is weer mega-mooi!

Groetjes, Myriam