Re: stapelring taart + woezel en pip ala wendy + rest
supermooi
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » stapelring taart + woezel en pip ala wendy + rest
supermooi
zien er stuk voor stuk prachtig uit!
Ook ik kan alleen maar zeggen WOW. En heb net je hele album doorgekeken en ook daar geen woorden voor. Geweldig mooi!!!
wowwww, stuk voor stuk zijn ze TOP!!!
wauw, wat een giga parade! echt supermooi en strak en die kleuren...
bij mijn woezel en pip dreigde tante pereboom haar bladerendak af te breken zodat ik haar uiteindelijk maar op de achterkant heb geplakt. wat is jou geheim zodat ze zo trots rechtop kan staan?
super, super en nog eens super!!
jee, wat een geweldig mooie taarten! Je Bumba is heel orgineel (mag ik die opslaan?) en je Woezel en Pip vind ik onwijs mooi en strak!
Wat een prachtige taarten!
Wat een prachtige taarten! Vind de Woezel en Pip vooral geweldig
zoooo heej.... prachtig!
Gr, Miriam
Ben meteen mijn laptop kwijt haha, de jongste wilde naar Bumba blijven kijken en de oudste (3,5) naar "auto".
Ze zijn schitterend!!
Wauw, wat een mooie taarten !
Die bumba ringenstapel is echt zo leuk bedacht !
Je woezel en pip is superstrak en prachtig zeg !
En Cars en Oilily zijn ook heel erg mooi !
mooooooooooooooooi
een genot om naar te kijken
wauw heel mooi
Wat maak je toch altijd prachtige strakke taarten. Die bumba is superleuk!
Wauw die bumba is echt héél erg leuk gevonden, ook je andere taartjes zijn echt top!
Fantastische taarten, vind Bumba ook erg leuk en origineel op deze manier!
Allemaal even mooi...
Mijn complimenten!! Supermooi gemaakt!
ze zijn echt super, de woezel en pip is wel mijn favo
GEWELDIG!!! heel erg mooi: mag ik vragen hoe je de bumba taart stapelring hebt gemaakt? hij is heel apart
Ik heb daarvoor lage kapsels gebakken in de maten 25 20 25 en 10 cm en, daarna gevuld... goed koud laten worden zodat ze wat makkelijker te snijden zijn.
Het snijden is vrij simpel gewoon aan de onderkant en bovenkant schuin wegsnijden zodat je kapsel meer op een ring gaat lijken.
Dan afsmeren en bekleden en stapelen ( ik heb de onderste twee nog wel gestut met rietjes voor de zekerheid)
wauw, wat een giga parade! echt supermooi en strak en die kleuren...
bij mijn woezel en pip dreigde tante pereboom haar bladerendak af te breken zodat ik haar uiteindelijk maar op de achterkant heb geplakt. wat is jou geheim zodat ze zo trots rechtop kan staan?
Ik heb het roze boom gedeelte best dik gelaten en met eetbare lijm vastgeplakt op de gele stam.
Door de gele stam had ik een lange maiskolfprikker gestoken, die er onder ook nog uitkomt zodat je hem goed vast op de taart kan zetten.
Dit alles zeker een dag of 5 goed laten uitharden, en Mw Pereboom bleef prima staan
( ik heb de fondant gemengd met flink wat tylose erdoorheen)
Prachtige taarten!!!
Geweldig Martine, dat zijn weer super taarten:)
Ik kijk ook regelmatig op je site, ben erg weg van je creaties!
De Woezel en Pip is ook super, ik mag in februari ook eindelijk zo een maken . Ik hoop dat ik hem net zo mooi uitvoer als jou
wauw prachtig allemaal!
me zoontje zit al woezel en pip te gillen op schoot!!
prachtig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » stapelring taart + woezel en pip ala wendy + rest