Onderwerp: (feedback) ballerina of prinsessentaart?
Na lang niet te hebben kunnen "taarten" nu eens een kleine taart gemaakt voor mijn buurmeisje die 4 wordt. Nou is dit weer eens de eerste keer dat ik een barbietaart heb gemaakt in een jaar tijd, wat vinden jullie ervan? Zelf zie ik schoonheidsfoutjes en zie meer een prinsessentaart dan een ballerinataart (wat de bedoeling eigenlijk was...) volgende keer iets lagere taart misschien?

en nog een kerst chocolade ganache taart met een koekjeskruimelbodem

witte chocola was een ramp en helaas was er geen witte chocolade meer in de supermarkt dus niet helemaal kunnen bedekken, hij was wel heeeel erg lekker trouwens haha
tips en adviezen welkom
ben er na de geboorte van mijn dochter en bekkeninstabiliteit al een tijdje uit de running geweest, uitrollen en kneden heeft mijn man trouwens gedaan, lief he 

Ik denk dat ik weet wat er mist: haar benen! Ik zou idd de taart volgende keer iets lager doen, en dan aan de voor- en achterkant een stukje been en voetjes met spitzen laten uitsteken, alsof ze in de spagaat zit, dus aan de achterkant zie je dan haar hak. En misschien 1 arm in de lucht en 1 arm naar voren draaien? Maar ja, die barbiehandjes staan niet echt in een balletstand he?
ik had de benen eraf gehaald van de barbie en die had ik natuurlijk in de taart kunnen steken