Re: cereal treats
OKe, bedankt voor je snelle reactie! Dan ga ik het ook gewoon met blue band proberen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » cereal treats
OKe, bedankt voor je snelle reactie! Dan ga ik het ook gewoon met blue band proberen
hiero ook gemaakt voor school morgen(kerstviering)
de rest gaat in de diepvries voor zondag
dunne plakken, sterrenuitstekker erop los en gaan
ik haal nog chocolade denk ik voor erover
moet het eigenlijk persee in een pan met anti aanbaklaag? omdat het er zo specifiek bij staat..
Ik doe het zelf in een gietijzeren wok, maar anti-aanbak is ook wel een aanrader, want het wordt een enorme plakboel
Ik heb alleen maar anti-aanbakpannen
Meestal is mijn pan vrijwel helemaal leeg als het klaar is, er blijft weinig plakken.
OKe, heb het uiteindelijk ook maar in een anti aanbaklaag- pan gedaan want het werd inderdaad een plak boel
bakpapier erin voordat je stort
werkt ook
lekker aan het 'kleien' geweest vanavond, voorbereiden werk voor morgen
deze nog 'gevonden'
http://www.ricekrispies.com/recipes/the … nal-treats
er zijn ook instructie om het met de magnetron te doen ipv pannetje:
MICROWAVE DIRECTIONS:
In microwave-safe bowl heat butter and marshmallows on HIGH for 3 minutes, stirring after 2 minutes. Stir until smooth. Follow steps 2 and 3 above. Microwave cooking times may vary.
..klinkt heeel super allemaal.. ik ga het proberen..
hallo allen,
ik zit met nu toch alleen af te vragen of dit lekker is Ik zie het ook altijd bij cake boss voorbij komen en dacht altijd dat het ter decoratie is en dat het daarna in een kliko verdween, maar als ik jullie zo lees word het gewoon gegeten??
gr
Het lijkt hard op de graanrepen, is alleen niet zo goed voor de lijn als de graanrepen beweren te zijn :-D
Is echt verslavend lekker
Mijn dochter is er helemaal gek van.
nou wilde mijn zoontje een piratenboot voor zijn verjaardag, dan weet ik waar die van gemaakt gaat worden
Hoi,
Ik kan nergen de rice krispies hier kopen. Heeft iemand een tip voor mij?
Woon in de omgeving van Assen ( Drenthe)
Gr Anje
ik heb de cereal treats bij de ah gehaald en ga dit van de week even uitproberen misschien een idee?
succes
ik heb de cereal treats bij de ah gehaald en ga dit van de week even uitproberen misschien een idee?
succes
Ik ben benieuwd hoe het gaat
Hallo medebaksters, ik wilde dit recept zo graag proberen en dat heb ik net gedaan ging helemaal naar wens. Maar nu ik alles weer even nalees heb ik geen gepofte rijst gekocht maar de gepofte tarwe variant!! Blond Blond Blond, maar dit was verder geen probleem. De mix in de vorm gedaan goed aan gedrukt niks geen probleem! Kwam gelijk goed uit de vorm! Was goed te vormen de bedoeling is dat ik hoofd van buzz hiervan vorm. Morgen ga ik de taart verder afmaken! Ik hou jullie op de hoogte!
Ik heb 't ook vandaag geprobeerd (het eerste recept).
Ik moet een "hard-rock" taart maken, met zo'n hand op die pink en wijsvinger uitsteekt. Dacht dat dat een super knoeiboel ging worden, maar op een kwartiertje was het al in orde, super recept!!
Ik heb 't wel in een "gewone" inox soeppan gemaakt, geen anti-aanbak, en dat ging hier even goed.
Net afgesmeerd met ganache, het ziet er goed uit. Morgen bekleden met marsepein, ik ben echt benieuwd of dat even makkelijk gaat gaan
Dit is het geworden!
Nou, ik eindelijk ook aan de cereal treats hoor... en gelijk een vraagje:
Wil het gaan gebruiken voor iets dat bewaard moet blijven. Iemand enig idee of dat goed gaat? Of is het dan na een maandje compleet beschimmeld ofzo???
ik ben ook beniewd als je ze met de genache afsmeerd hoelang kan je die dan bewaren buiten de koelkast? of in de koelkast ivm de slagroom.
Ik smeer af met royal icing, nergens last van. Er ligt al een maand of 10 een projectje op me te wachten en daar is niks mee aan de hand. Hij is natuurlijk wel hard geworden, maar op een dummy maakt dat niks uit denk ik
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » cereal treats