1

Onderwerp: [SPOEDJE] Kan dit nog worden gebruikt??

Ik heb gisteravond laat nog 2 kapsels gebakken en klaar gelegd om af te koelen om het vervolgens in de vriezer te stoppen.

Nu werd echter mijn dochtertje een beetje ziek dus ben bij haar in bed gekropen en je raadt het al.........ook ik in slaap gevallen.
Ik heb dus nooit meer aan die kapsels gedacht en toen ik vanochtend beneden kwam zag ik ze onafgedekt op het aanrecht staan.

Mijn vraag is kan ik deze nog gebruiken of zijn ze dan uitgedroogd?
Wie kan mij helpen, ze zijn nl. voor morgen anders moet ik nu snel nog 2 kapsels opnieuw bakken.

Dank alvast voor jullie tips!

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

2

Re: [SPOEDJE] Kan dit nog worden gebruikt??

Misschien denk ik te simpel hoor, maar ik zou hem gewoon door snijden en kijken en voelen je voelt snel genoeg ofdat hij droog is ;)

3

Zou ik ook doen: effe testen  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Dat is inderdaad een optie, lekker slim dat ik daar zelf niet aan gedacht heb :o
Ik wil ze gaan gebruiken voor mijn vriendinnen die komen morgen nl frobelen en dan wil ik ze het eigenlijk zelf door laten snijden maar 1 tje zelf testen is natuurlijk altijd een veilig idee dan weet ik zeker of ze wel of niet te eten zijn.

Mocht iemand het weten zonder door te snijden dan hoor ik dat uiteraard ook nog graag.

Dank je wel, ik heb wel vast spullen gekocht voor het geval dat!

5

Je kan oom van onderen er met een appelboor een stukje eet steken dat werkt perfect en dan kan je het onderste stukje weer terug steken.

6

Heb ik ook een keer gehad en de cake was gewoon nog vers.  :Y

7

Voor de zekerheid heb ik gistermiddag toch maar 2 nieuwe kapsels gemaakt.

Zo te lezen kan ik die andere 2 nog wel gebruiken maar die zullen dan voor eigen gebruik worden.

bedankt voor jullie reacties!