Onderwerp: Mini parade wintertaart, sweet sixteen en cars
De eerste taart is voor mijn nichtje die 16 werd. Ik had vele voorbeelden naar haar gestuurd (allemaal van het forum afgehaald) maar ze wilde een vrij rustige taart (als je je taart herkent, bedankt voor de inspiratie!) Ze had een taart als basis genomen en wist precies wat ze er wel en niet op wilde hebben.
de onderste taart is gevuld met zwitserseroom en aardbeienjam
en de bovenste taart met chocomousse

Deze taart heb ik aangenomen via de BVA rubriek. Ze wilde een jungletaart. Ongeveer 3 weken voordat haar zoontje jarig was wilde ze toch een ander thema. Een wintertaart!
Na veel inspiratie van het forum is het uiteindelijk dit geworden:

Onderstaande taart was een lastige. Tenminste...
Ik had op 2de kerstdag de taarten gebakken, gevuld en afgesmeerd in de koelkast staan toen we naar het kerstdiner gingen met de gehele familie.
Na het kerstdiner zijn we naar huis gegaan, omdat de kinderen allebei niet zo lekker waren. Ik lees rustig nog even de mails van de klant door, zie ik dat ik verkeerd heb gelezen. Ik had voor 20 personen gebak en het moest voor 30 personen zijn. Ik helemaal in paniek. Gelukkig heeft mijn man me weer bij elkaar geraapt en heb ik als een gek nog een taart erbij gebakken. Dus nu hebben we een 3laags stapel ipv 2. Gelukkig vond de klant dat niet erg. Dit is hem geworden:

die met die iglo er op, super!!!! 
kinderen
hij is dus nooit afgekomen....