Onderwerp: my Royal Winter Queen
tja, zou het mogelijk zijn om......
een stapje verder dan de basis wavy, dat wilde ik al een tijdje doen. had al voorzichtig eens wat taps afgesneden bij een taart of in diabolo vorm, gespeeld met diep en minder diep. maar nu wilde ik eens wat met de wavy zelf doen. zou het mogelijk zijn om in de wavy wat te spelen???
het was ff passen en meten, beetje stoeien, beetje zweten. het blijft bij mij tenslotte nog steeds taart van biscuit en geen cake dus het is erg zacht en niet zo stevig....
wilde de wavy ook weer uit één stuk in één keer rondom bekleden wat toch best snel werken is met de MMF. uiteraard weer afgemaakt met veel bling bling in mijn favoriete kleurtjes
ja ik weet het, ik ben saai
er waren al mensen die het koninklijk noemden en ik vind hem ook erg winters, dus vandaar deze titel
owja, ik had eerst een boltaartje (2 op elkaar als hele ronde bol) boven op, maar daat vond ik uit verhouding, dus maar 1 bol gepakt en daar ringen uit gestoken voor het bovenste kleine taartje, dus die is niet helemaal recht.... grrrr. dat moest Collin mij ook nog net ff inwrijven, dank je wel schat whahahah. hij is dus zeker niet perfect, maar wel door mij handgemaakt en ik ben er weer trots op dat deze uitdaging mij weer een goed resultaat heeft gebracht.
ik ga hem maar weer verloten via mijn brennies cakehouse hyves.
van de voorkant
iets meer er in kijkend
en iets dichterbij gehaald

.... het is mij nog niet gelukt om 1 cake lekker te krijgen op taartformaat. misschien wil ik ook wel te veel in eens hoor en moet ik meerdere cakes op elkaar stapelen voor 1 laag. maar dan nog. wat is dan een lekkere cake die niet al te bewerkelijk is om te maken????
en ik geloof dat het met deze aardig gelukt is toch?