Waarom is iedereen toch altijd zo snel beledigd. Karin zegt toch helemaal niets beledigends? Het is maar net hoe je het leest. Als je ervan uitgaat dat iedereen met de beste intenties schrijft, en het met een vriendelijke intonatie leest, is het een heel net antwoord.
Het vervelende is, dat er heel erg veel is, dus als je vormpjes voor die rozen schrijft, weten wij niet zo goed wat je bedoelt. Er zijn namelijk talloze mallen, uitstekers, embossers voor allerlei rozen. Als je een voorbeeldje hebt, of een plaatje, dan kunnen wij je beter helpen.
Verder kun je op infotaartje .nl kijken voor winkels en leveranciers in je buurt. Het grootste aanbod is online, daar ontkom je niet aan, maar er zijn ongetwijfeld winkeltjes die bij jou in de buurt zitten.
Bij de makro verkopen ze een klein assortiment. Fondant sowieso wel (ook voorgekleurd) en bakmixen. Ik durf niet te zeggen dat ze er ook mallen verkopen, maar wel marsepeine roosjes (kant en klaar). Volgens mij hebben ze dat gewoon altijd.
I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me