1

Onderwerp: Help me waar vind ik fondant voor mijn moeders verjaardagstaart?

Heei, ik wil dolgraag een taart maken voor mijn moeders verjaardag, & natuurlijk een van fondant, ik heb het nog nooit eerder zelf gedaan wel bij iemand anders, nu is mijn vraag waar kan ik dat dichtbij vinden, is het te koop bij de sligro ofzo? Ik heb niet zo'n zin om te bestellen, ik woon in Eindhoven? Wie helpt me? Groetjes, een kleinmeisje O-)

2

Re: Help me waar vind ik fondant voor mijn moeders verjaardagstaart?

Je kan kijken in de webshop zie de knoppen hiernaast ;) Verder kan je eens op internet zoeken of er een winkeltje bij je in de buurt zit. Bij de Makro hebben ze sinds kort ook fondant etc.

Veel liefs Rafaëla

3

of zelf maken van marshmellows.

Ik heb je trouwens even gemeld, want dit gaat niet over de site ;)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

de rubriek 'over de site' gaat over technische vragen over de site, geen inhoudelijk vragen wat betreft taartdecoratie dus.

Als je nieuw bent, is het handig om de rubriekstitel, -omschrijvingen en -stickies te lezen, zodat je weet waar je je topic moet openen.

Verder staan er in de FAQ een heleboel veel gestelde vragen beantwoord :Y

[move]--> td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Bestellen in de webshop gaat super! Heb t vorige week voor t eerst gedaan en had t de volgende dag in huis!
Maar ik geloof dat ze nu even dicht zijn?

Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal.

6

Pipoos of suikeratelier in Helmond proberen?

7

Bedankt, ik ga even zoeken, ik heb het nog niet meteen nodig,, dus ik kan nog wel even wachten wanneer hebben ze het bij de Makro? Waar kun je van die vormpjes kopen voor die rozen?.Groetjes.

8

"die" vormpjes voor "die" rozen.................je bent niet echt duidelijk...... :rolleyes:

TIPS:
* lees de FAQ eens door zoals Tirza hierboven ook al schreef............
* kijk eens bij de how-to's hier op de site.............
* gebruik de zoekfunctie
* ga eens neuzen in de leukstetaartenshop..........

en je ontdekt de leukste dingen!

9

Wow, oke ik dacht dat een site, was waar je ook vragen kon stellen maar dan ga ik wel ergens anders heen :S

10

Waarom is iedereen toch altijd zo snel beledigd. Karin zegt toch helemaal niets beledigends? Het is maar net hoe je het leest. Als je ervan uitgaat dat iedereen met de beste intenties schrijft, en het met een vriendelijke intonatie leest, is het een heel net antwoord.  :Y

Het vervelende is, dat er heel erg veel is, dus als je vormpjes voor die rozen schrijft, weten wij niet zo goed wat je bedoelt. Er zijn namelijk talloze mallen, uitstekers, embossers voor allerlei rozen. Als je een voorbeeldje hebt, of een plaatje, dan kunnen wij je beter helpen.

Verder kun je op infotaartje .nl kijken voor winkels en leveranciers in je buurt. Het grootste aanbod is online, daar ontkom je niet aan, maar er zijn ongetwijfeld winkeltjes die bij jou in de buurt zitten.

Bij de makro verkopen ze een klein assortiment. Fondant sowieso wel (ook voorgekleurd) en bakmixen. Ik durf niet te zeggen dat ze er ook mallen verkopen, maar wel marsepeine roosjes (kant en klaar). Volgens mij hebben ze dat gewoon altijd.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

11

Glamour schreef:

Waarom is iedereen toch altijd zo snel beledigd. Karin zegt toch helemaal niets beledigends? Het is maar net hoe je het leest. Als je ervan uitgaat dat iedereen met de beste intenties schrijft, en het met een vriendelijke intonatie leest, is het een heel net antwoord.  :Y

Het vervelende is, dat er heel erg veel is, dus als je vormpjes voor die rozen schrijft, weten wij niet zo goed wat je bedoelt. Er zijn namelijk talloze mallen, uitstekers, embossers voor allerlei rozen. Als je een voorbeeldje hebt, of een plaatje, dan kunnen wij je beter helpen.

Verder kun je op infotaartje .nl kijken voor winkels en leveranciers in je buurt. Het grootste aanbod is online, daar ontkom je niet aan, maar er zijn ongetwijfeld winkeltjes die bij jou in de buurt zitten.

Bij de makro verkopen ze een klein assortiment. Fondant sowieso wel (ook voorgekleurd) en bakmixen. Ik durf niet te zeggen dat ze er ook mallen verkopen, maar wel marsepeine roosjes (kant en klaar). Volgens mij hebben ze dat gewoon altijd.

:Y  goed gesproken

12

Kleinmeisje schreef:

Wow, oke ik dacht dat een site, was waar je ook vragen kon stellen maar dan ga ik wel ergens anders heen :S

Jammer dat je zo reageert...............en ja je kan hier ook vragen stellen, maar er staat al zo'n berg aan informatie dat je door veel te lezen heel erg veel kan leren.

Succes met de taart voor je moeder.