26

Re: taart bakken help:-)

Wilmel schreef:
Esther68 schreef:

Cake is wel steviger maar ook veel machtiger. Ik vind het zelf te machtig. Moeten het per se vierkante taarten zijn?

ja dat willen ze,maar denk toch echt serieus dat ik wat moet lenen.een vriendin heeft er eentje van 24 bij 24.ik dacht als ik die leen een paar lagen bakken dan naast elkaar leggen en dan plakken maar.is dat wat?

Je kan ze wel plakken, maar houd wel goed in de gaten waar de scheiding zit. De taarten worden over het algemeen heel zwaar dus de kans op doorbuigen is groot.
Waar je ook op moet letten is dat je de naad van het plakken goed afsmeert anders is dat niet zo'n fraai gezicht.  :s  Succes....

Alles komt goed! Neem eens een kijkje op mijn website www.FamilyCakes.nl

27

Dot schreef:

ken je ook al de silverwood multisize square pan? te koop bij de hebshop en ik heb er al vaker reclame voor gemaakt hier op het forum, misschien even met de zoekfunctie kijken? Ik ben er helemaal dol op!

ken ik niet,maar zal even kijken.bedankt.

liefde en passie voor taarten bakken.

28

Wilmel schreef:
Esther68 schreef:
Wilmel schreef:

oh dat wist ik niet.wel makkelijker ;) heb ik meer tijd over.

Ik kwam toevallig van de week op een site waar deze verkocht worden. Ben niet echt prijsbewust  :o  en zeg niet vaak dat ik iets te duur vind maar deze vind ik niet echt goedkoop....

weet je nog welke site dat was.(fijne kerstdagen)

Beetje laat.... ik weet niet meer welke site dit was. Ik kwam er via via op. Heb net wel even gegoogled maar kom niet meer op deze site  :s . Misschien ooit weer eens toevallig maar daar heb je nu niks aan....

29

Esther68 schreef:
Wilmel schreef:
Esther68 schreef:

Ik kwam toevallig van de week op een site waar deze verkocht worden. Ben niet echt prijsbewust  :o  en zeg niet vaak dat ik iets te duur vind maar deze vind ik niet echt goedkoop....

weet je nog welke site dat was.(fijne kerstdagen)

Beetje laat.... ik weet niet meer welke site dit was. Ik kwam er via via op. Heb net wel even gegoogled maar kom niet meer op deze site  :s . Misschien ooit weer eens toevallig maar daar heb je nu niks aan....

oke.ik hoor het wel als je het gevonden heb.

liefde en passie voor taarten bakken.