Onderwerp: 9 x 3 + 1 = 28
dat was mijn kerst. Ik had manlief een taartje meegegeven aan het einde van zijn proeftijd. Hij stuurt een sms : de chefkok vind het wel wat voor op het kerstbuffet voor 2500 man. Ik stuur terug das goed joh doe maar. Ik dacht dat het een grapje was. De chefkok was alleen wel serieus. Het was een week voor de kerst dus erg krap en omdat er een uitgebreid dessertbuffet was hebben we het terug gebracht naar 9 grote stapels van 3 hoog. (26,23 en 20 cm, 10 cm hoog) Het moest vooral opvallen aantal personen was niet belangrijk. Ik heb de hele week gebakken, de taarten lagen zelfs in de tuin in de sneeuw te vriezen
en dan nog al dat vullen. Ik had al een opdracht staan dus die moest ook af. Ik vond dat de kinderen er niet onder moesten lijden dus ben ik eerst vrijdagochten naar de bios gegaan
. Om half 2 's-middags begonnen en om 2.00 uur 's-nachts klaar met 1 losse taart en 6 stapels. Er gingen er de eerste kerstdag 4 mee, en bij die twee die achter bleven heb ik er nog 3 gemaakt op 1ste kerstdag. Ze waren echt niet allemaal even netjes meer, ik zag een beetje scheel op het eind
Maar goed 9 stapels dus.En echt helemaal alleen gedaan. Manlief heeft 6 taarten gevuld, zuurstokjes gemaakt en boompjes uitgestoken voor de rest heb ik het alleen gedaan (en dat doe ik nooit meer) Op de eerste foto staan er twee die ook op de tweede foto staan dus het waren er echt geen 11. 5 sneeuwpoppen, twee met de kerstman, en twee met de strik
Ik zal er 3 los plaatsen anders wordt het wat veel de rest staat wel al op hyves maar komt nog op mijn site (ooit)
de eerste 6 stapels
de laatste 3 erbij