Re: Niet perfect, maar toch wel leuk.....

Super mooi  :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

Hoezo niet perfect??!
Hij is helemaal super!!  :Y

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

28

Erg mooie taart geworden hoor! Daar hoef je je echt niet voor te schamen.

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

Kon ik maar zulke mooie taarten maken! Ben ook nog maar een beginneling, maar zo strak als deze taart lukt mij nog niet hoor!
:thumb:

30

:thumb:  :thumb:

31

tips  ...gewoon zo verder doen joh!!! Hij ziet er helemaal perfekt uit,knap geboetseerde én gepuzzeld :thumb:  :thumb:  Je hebt duidelijk talent :Y

32

miranda80 schreef:
Sandra90 schreef:

NIET PERFECT?! Voel even aan je voorhoofd als je wilt??? Hartstikke leuk joh!  :Y

Hij is niet helemaal strak, een van de pinquins is niet helemaal wit (dat krijg je door tegelijk met zwart en wit te werken), ik vindt de sneeuwpop ook niet echt naar mijn zin. Als ik al die mooie taarten zie langs komen, dan kijk ik met grote ogen van verbasing. Ik was helemaal zenuwachtig om mijn taart op het forum te plaatsen. Dit was de eerste taart die ik durfde te plaatsen.

nou niet zo gek doen je 5e taart pas en al zo mooi!! knap hoor
en boetseren wauw ben ik nu ook voor het eerst mee bezig pff niet mijn ding!!

Groetjes Bianca.

33

ik vind hem hartstikke leuk!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

34

Mag ik vragen waarom deze taart niet perfect is???????????????????????? Hij is prachtig, en zeker voor het feit eerste keer boetseren!!!

Wish it...... Dream it..... Do it.......

35

Vind het een super leuke taart!
Denk dat iedereen wel puntjes heeft waarover hij/zij niet tevreden is als er weer een taartje af is, maar hij ziet er geweldig uit. Lekker vrolijk ook.
De zijkant vind ik ook erg leuk geworden, en erg knap gedaan met die patchwork cutters!

36

Wow, voor deze taart hoef je niet veel meer te leren hoor. Je weet zelf al waar je probleem lag en ik vind hem er super uitzien!

37

Ik vind je taart echt superleuk geworden!! en dat voor een 5e taart!!!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

38

Hij is geweldig niets mis mee.