Re: Obelix 3D
wat geweldig zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Obelix 3D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat geweldig zeg!
Wow, da's nog eens 3d-taarten...
Supergaaf!
Wauw, dit zoooooooooooo geweldig!
wow hij is geweldiggg. Ik moet volgende week een asterix taart maken. daar kan ik deze wel deels bij gebruiken:)
Een vraagje over de cake. Ik zoek namelijk sinds een week naar een cake die ik bij een 3d taart kan gebruiken. Nu lees ik dat jij een "pondscake"hebt gebruikt. Ik neem aan dat ik de eieren en de suiker goed moet mixen en dan de boter en de bloem bij doen. Je hebt het over gewoon bloem neem ik aan en geen zelfrijzend bakmeel (aangezien de eieren).En de boter moet gesmolten zijn toch?? Dit wordt mijn eerste echt 3d taar. Hopelijk lukt hij.
Oh die is wel heel erg leuk!!!
Superleuk, origineel en gaaf gedaan!
wauw wat is die gaaf zeg ... geweldig !!!
Volgens mij val ik in herhaling, gezien de voorgaande reacties.....
MAARUH, Dit is GEWELDIG
!!!!!!
Een paar dagen geledne had ik een vrag gesteld over de cake, mar nog geen antwoord gekregen. Heeft niemand hier een antwoord op:(( Moet de boter gesmolten zijn en hoe meng je de ingredienten. Eerst de eieren en de suiker goe dmixen en dan de gesmolten boter en bloem erbij doen???
vet strakke taart zeg 
heel gaaf gedaan!!
geWELDIG wat een prachtige taart en lekker origineel 
Het is een traditioneel cakerecept.
Eerst de boter en de suiker heel goed kloppen, dus lang dat de kleur lichter wordt.
Dan doorkloppen en steeds een ei toevoegen zodat het goed opgenomen wordt.
Dan met een spatel met de hand heel luchtig de bloem er door heen spatelen. Dit moet je voorzichtig doen.
Dan in de vorm en gewoon bakken zoals je cake altijd bakt. Verschilt namelijk per oven.
Waanzinnig gaaf
Prachtige 3D Taart en zeker orgineel
Deffie
heel erg mooi gedaan

Het is een traditioneel cakerecept.
Eerst de boter en de suiker heel goed kloppen, dus lang dat de kleur lichter wordt.
Dan doorkloppen en steeds een ei toevoegen zodat het goed opgenomen wordt.
Dan met een spatel met de hand heel luchtig de bloem er door heen spatelen. Dit moet je voorzichtig doen.
Dan in de vorm en gewoon bakken zoals je cake altijd bakt. Verschilt namelijk per oven.
Bedanktt. Ik zou hem heel anders klaarmaken. Dit is wel een heel apart recept. Zo ben ik het niet gewend. Ik ga het maar eens proberen. Dankjewell
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Obelix 3D