1

Onderwerp: Mijn tweede taart! geboetseerd voor kerst!

Ben er zelf erg trots op!
dankjewel voor de inspiratie en het inspipikken allemaal!!

tips zijn welkom!! boetseren wil ik graag een  beetje onder de knie krijgen.. maar vond mn 1e poging wel goed gelukt! :)

morgen komt er een betere foto.. er is geen daglicht meer en mn camera op de telefoon is ook niet al te best..
http://94.100.124.133/1191350001-1191400000/1191366601-1191366700/1191366617_5_BmDb.jpeg

~when you share a cake, you share love~

2

Re: Mijn tweede taart! geboetseerd voor kerst!

ow! En gevuld met bokkepootjescreme  en een laagje kersenjam met banketbakkersroom :)

nog een vraagje: kan hij gewoon zo open en bloot 2 dagen in de koelkast blijven staan? hij is voor zaterdag... maar heb morgen geen tijd enzo :)

3

Mooi taartje, hij ziet er strak uit. Als ik je mag adviseren, zou ik de taart even in een grote zak stoppen, dan droogt het minder snel uit. Ik gebruik zelf altijd plastic pedaalemmerzakken daarvoor.

Eet smakelijk alvast en fijne dagen,

Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

Hij is superleuk :thumb: , dat boetseren heb je al heel behoorlijk onder de knie hoor. Ik durf er nog niet zo aan te beginnen :s .
Eet smakelijk morgen, dat lukt vast (wel zonde om de taart aan te snijden)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

dankjewel!

en bedankt voor de tip! heb hem nu 'open en bloot' in de koelkast staan maar dan doe ik er eventjes een zak om zo! :)

en heb een fotootje die bij daglicht gemaakt is:

http://img194.imageshack.us/img194/2582/foto6qv.jpg

6

wat een schattig geheel! :thumb:

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom