Re: Vooruit dan maar, mijn Olivier...
Heel erg mooi zeg!!! Dat je twijfelt om te posten joh....met jouw taarten is er geen twijfel nodig!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vooruit dan maar, mijn Olivier...
Heel erg mooi zeg!!! Dat je twijfelt om te posten joh....met jouw taarten is er geen twijfel nodig!!!
Ik vind hem super!!
En ik weet zeker dat je klant dat ook vindt, dat kan gewoon niet anders. En hij klinkt ook zo lekker!
Suikertaartjes-Suuz schreef:Dank je wel allemaal! En dan te bedenken dat ik een week heb getwijfeld of ik hem wel zou posten....
Jij bent maf
![]()
De dag dat ik zo'n taart aflever is de dag dat ik van mezelf mag gaan stoppen met ouderen in bed stoppen en fulltime taarten ga bakken

Niet normaal joh
Echt helemaal geweldig 
WOW! Hij is echt prachtig! Die had ik graag eens in het echie bekeken
Super gedaan meid!
Wauw supergaaf!!
Hier kan ik alleen nog maar van dromen, dat ik ooit ook zo goed word
hoe kan je daar nou niet tevreden over zijn. Jeej mens wat een taart! Pr8ige kleuren en vorm. Ben het met de reacties eens.......WAUW. En over de vullingen kan ik ook alleen maar zeggen .....WAUW!
Wow.....wow.....wow!
Whiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaa!! WOW!
Wat een gave, geweldige, prachtige taart..helemaal super gewoon!
Wat is hier nou niet perfect aan zeg? Gewoon TOP!
En wat klinkt hij ook heeeeeeeerlijk 
Fantastisch! Het aantal reacties hier geeft het al aan: dit is geen piece of cake, maar een piece of art.
Chapeau!
En alweer bedankt allemaal!! Bedankt dat jullie me zo'n goed gevoel hebben gegeven, ben alweer een stuk minder onzeker!
Geweldig wat een prestatie Supertaart kan zo uit een boek komen !!!
gaaffffff
Uhmn ik was aan t zoeken naar een taart van kikker....
Weet niet wat t idee is met jou taart maar ben ik blij dat deze even te voorschijn kwam!
WAUW!!!!!!
woooooooooooooow suuz, toppie
die had ik ook nog niet gezien
zou er ook bloednerveus van worden als ze mee gaan kijken
superwerk afgeleverd

Mijn god! Geweldig!!
Mag ik hem even bij mijn favorieten opslaan voor het geval ik op zoek ga naar een bruidstaart??
Groetjes Marleen
Wauw zeg, jemig!!!! Ik vind hem prachtig!! Wat een werk!!! Petje af hoor!
Hihi dank je wel! Leuk om nog iets te horen op een ouwe taart 
Wow, echt prachtig en wat een heerlijke, mooi op elkaar afgestemde vullingen zeg!! Leuk om dat ook erbij te lezen!
Wowie, wat gaaf. Dat is echte en geweldige taart. Zeg maar een kunstwerk! Strak of niet, ik vind hem geweldig!
Je mag er trots op zijn en menig kunstenaar kan er een puntje aan zuigen. 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vooruit dan maar, mijn Olivier...