1

Onderwerp: Hoi Allemaal

Ik ben Simone en ben 30 jaar oud ik heb eigenlijk altijd al iets met taarten gehad. Ik wilde heel graag banketbakker worden maar door omstandigheden nooit geworden. Ik heb hier wel mijn diploma,s voor gehaald. Sinds kort probeer ik taarten te maken maar soms heb ik nog hulp nodig en dat hoop ik hier te vinen.

Groetjes Simone

Re: Hoi Allemaal

Hoi Simone,
Ik hoop nog veel van je taarten te kunnen bewonderen.
Heel veel plezier!

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een paar maanden aangestoken met het taartenvirus. Ik heb een kleine workshop cupcakes decoreren gevolgd en ben nu zelf aan het experimenteren geslagen. Ik krijg steeds meer bestellingen, dus het lijkt erop dat ik iets goed doe ;). Ik hoop hier nog veel meer te leren, vooral wat technieken om dingen makkelijker te maken en er is hier genoeg leuks te zien om ideeen op te doen.

Groetjes Lenny

4

Hoi Kenny, welkom.
Eigenlijk moest je een nieuw topic openen. Wanneer je 1 stap teruggaat in het menu zie je rechts 'nieuw onderwerp' staan, daarmee kun je je eigen onderwerp starten ;)

Maar nu je er toch bent: welkom dus en we zijn zeeeer benieuwd naar je creaties, dus showen hoor, bij Klein en fijn :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5 Laatst bewerkt door Carien (23-12-2010 21:52)

oh, en hoi Simone :o  ;) , leuk dat je ook meedoet. Succes en ook voor jou: showen!

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl