Onderwerp: Wilton 1 eindtaart rozen
Ik heb de cursus gevolg van wilton 1 en heb mijn certificaat!! Hierbij even mijn eindtaartje showen.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wilton 1 eindtaart rozen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb de cursus gevolg van wilton 1 en heb mijn certificaat!! Hierbij even mijn eindtaartje showen.

Heel mooi! Gefeliciteerd met je certificaat.
hij is erg mooi geworden!
Je staat hier wel verkeerd... showen kan in de show-rubrieken. Ik meld je even bij de modjes, dan wordt je zo verhuisd 
jah zag het al maar weetnie hoe ik dit moet veranderen heb hem al ergens anders heen gezet
mooi!!!!!
Ik ga in januari Wilton doen, kan me nog ff niet voorstellen dat ik dat ook ga leren 
jah zag het al maar weetnie hoe ik dit moet veranderen heb hem al ergens anders heen gezet
Dat kun je zelf niet veranderen, dat doen de moderators voor je.
Gefeliciteerd!! Mooi gemaakt hoor.
Ook ik ga hem in januari volgen. Ben benieuwd. Kon al niet wachten maar nu wordt het alleen maar moeilijker.
Wow, wat een prachtige rozen
.
En dat is dan ook weer niet de bedoeling. Gewoon even op het 'Melden' linkje klikken, dan wordt het "vanzelf" geregeld. Nu heeft Glamour dat linkje voor je aangetikt.
[MOVE & MERGE] --> Taartenparade
Mooi hoor, gefeliciteerd !! 
Prachtig!!! Enne...van harte gefeliciteerd 
Gefeliciteerd!! Mooi gemaakt hoor.
Ook ik ga hem in januari volgen. Ben benieuwd. Kon al niet wachten maar nu wordt het alleen maar moeilijker.
Ga je hem toevallig op de vrijdag avond doen zo in Maasbracht ergens
??? Zo ja, dan worden we cursusgenoten denk ik
.
@ Esther: Hij is super geworden!!! Ik hoop dat ik het aan het einde van de cursus ook zo mooi kan maken 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wilton 1 eindtaart rozen