1

Onderwerp: Wilton 1 eindtaart rozen

Ik heb de cursus gevolg van wilton 1 en heb mijn certificaat!! Hierbij even mijn eindtaartje showen.

http://94.100.120.193/1190800001-1190850000/1190802901-1190803000/1190802971_6_nar7.jpeg

2

Re: Wilton 1 eindtaart rozen

Heel mooi! Gefeliciteerd met je certificaat.

Met zoete groet! Akire

3

hij is erg mooi geworden!  :thumb:

Je staat hier wel verkeerd... showen kan in de show-rubrieken. Ik meld je even bij de modjes, dan wordt je zo verhuisd :D

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

jah zag het al maar weetnie hoe ik dit moet veranderen heb hem al ergens anders heen gezet

5

mooi!!!!! :thumb:
Ik ga in januari Wilton doen, kan me nog ff niet voorstellen dat ik dat ook ga leren  :D

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

6

estherkoning schreef:

jah zag het al maar weetnie hoe ik dit moet veranderen heb hem al ergens anders heen gezet

Dat kun je zelf niet veranderen, dat doen de moderators voor je.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

7

Gefeliciteerd!! Mooi gemaakt hoor.
Ook ik ga hem in januari volgen. Ben benieuwd. Kon al niet wachten maar nu wordt het alleen maar moeilijker.

Wow, wat een prachtige rozen :thumb: .

9

estherkoning schreef:

En dat is dan ook weer niet de bedoeling. Gewoon even op het 'Melden' linkje klikken, dan wordt het "vanzelf" geregeld. Nu heeft Glamour dat linkje voor je aangetikt.

[MOVE & MERGE] --> Taartenparade

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Mooi hoor, gefeliciteerd !!  :thumb:

Prachtig!!! Enne...van harte gefeliciteerd :thumb:

Groet,
Annemieke

12

MamBo2007 schreef:

Gefeliciteerd!! Mooi gemaakt hoor.
Ook ik ga hem in januari volgen. Ben benieuwd. Kon al niet wachten maar nu wordt het alleen maar moeilijker.

Ga je hem toevallig op de vrijdag avond doen zo in Maasbracht ergens  O-) ??? Zo ja, dan worden we cursusgenoten denk ik  :Y .

@ Esther: Hij is super geworden!!! Ik hoop dat ik het aan het einde van de cursus ook zo mooi kan maken  :o