1 Laatst bewerkt door BijJolan (23-12-2010 14:40)

Onderwerp: Geen fondant en marsepijn hoor!

Nee Pap, Nee Mam,

Tja hoe los je het dan op. Manlief en zus zijden wij willen ook nootjes... Pfff

Nou ja het was de bedoeling dat hij strak wit werd, maar zo strak al ik wou lukte niet.
Vind hem wel leuk gelukt.

De boetseersels zijn niet super. Hier wil ik eens een keer een workshop van gaan volgen.

Taart is gevuld met Frambozenmouse, 1-2-2 botercreme met frambozen en als derde laag frambozenjam. De taart is 16 en 12 cm.

De smaken waren super

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DXMAMZEV.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XP7644IJ.jpg

2

Re: Geen fondant en marsepijn hoor!

Ik vind je boetseersels behoorlijk echt lijken. Da's anders dan de Wendy stijl ofzo maar'eh wees eerlijk, dit is meer het lijf wat we allemaal hebben. Al met al een leuke, unieke taart! Wees er maar trots op, dat is terecht.

Met zoete groet! Akire

3

Vind ook dat je het prima hebt opgelost zo met nootjes, vind het een mooi geheel !!  :thumb:

4

Nou dat heb je toch super goed opgelost? Ik vind hem erg leuk geworden! Hoe waren de reacties?

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

5

Ik vind hem erg leuk. Erg goed opgelost zo.
Je vullingen klinken ook erg lekker.
Heb je nog een close-upje van je paartje? Zo op de foto vind ik ze er al goed uit zien hoor.

Groetjes Gerien

6

Erg leuk opgelost zo  :thumb:
En het paartje ziet er prima uit hoor

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

7

Heel wat anders en mooi om te zien!

Say YES with joy. Say NO without fear.

8

Ik zal eens even een foto maken van pap en mam van dichtbij. Ik zie hier wel eens van die leuke paartjes voorbij komen. Ik ken wendy niet en weet ook niet wat zij maakt.

Pap en mam moesten wel lachen. Mam die had wel een blauwe jurk alleen niet met zo'n grote hoepel haha en haar borsten zijn kleiner ze had geen stola en pap heeft in het echt langere benen en een donkerblauwe stropdas. Pap is wel zo kaal haha.