1 Laatst bewerkt door Lique (27-12-2010 14:53)

Onderwerp: Toy Story

Deze taart heb ik gemaakt voor mijn eigen jongens die afgelopen maandag alweer 6 jaar zijn geworden. Zoals veel kinderen van die leeftijd zijn ze helemaal weg van Toy Story dus het was niet moeilijk om een thema te bedenken.:-)
Het was een hoop werk en er ging ook wel het een en ander mis maar ze vonden hem ge-wel-dig.
Het waren 2 taarten, 1 chocobom, chocoladebiscuit met chocofudge, chocomousse en lemon jelly en 1 gewone biscuit met slagroom en verse aardbeien en lemon jelly.
http://api.ning.com/files/fpEy3RjRHlcQ8L7n589iIl0Dgkv1W0ZjjWay7U9px-NAaRlIk-DaGmNy4hYxvbjOYj-gvfBtQWNAuOBE8S*YFKWp9C4xBrTD/Verkleind.jpg

Nog even een detailfoto erbij, die was ik vergeten
http://api.ning.com/files/-ISSdMKkx*CTVKxc8ADyhvzqrWgSniT2vQsoAHu6cDBN42C5lKt0wJROY4QiLP2mvOv4kK0D4Kzs74nYmZTydZvM7CoSYUkA/Verkleinddetails.jpg

Groet,

Lique

Initiatiefneemster van jouwtaart.nl. en Jouwtaartshop.nl , en sinds februari een taartwinkel in Haarlem!

2

Re: Toy Story

Super mooi gemaakt  :Y

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

3

ik vind hem super, mooie boetsseersels zeg wow

4

Geweldig! Wat lijkt dat karton ook echt. Heel erg mooi geboetseerd!

(Ik ben blij dat Otis net ff naar de wc is...anders zou ik hier aan moeten tippen over een maand.)

Groetjes Sas

ooow wat een gave!!

Groetjes Natasja!

6

wow wat mooi geboetseerd

N-Joy Cakes

7

hij is super origineel!

8

WOW, super, supergaaf!!!!!!!!!

Super mooi, wauw!!!
Leuke details met die witte "piepschuim vuldingetjes" (weet niet hoe die dingen heten haha).

Groetjes Bianca

10

Bianca's Taart schreef:

Super mooi, wauw!!!
Leuke details met die witte "piepschuim vuldingetjes" (weet niet hoe die dingen heten haha).

:+  marshmellows  :lol:

N-Joy Cakes

Super Super Super gaaf  :thumb:   :thumb:   :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

Wat een supertaart!!!!Knap gedaan!!!!

13

Zo hee, die is supergaaf gemaakt!!! :thumb:

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

14

werkelijk fantastisch!!! Knap geboetseerd!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

15

Dank, dank, dank allemaal voor de veren  :)
Het was eigenlijk voor het eerst dat ik me zo op het boetseren heb gestort. Ik zei altijd dat dat niet zo mijn ding was maar ik vond het toch erg leuk om te doen.

Dat vulsel zijn inderdaad marshmellows  :lol:

Initiatiefneemster van jouwtaart.nl. en Jouwtaartshop.nl , en sinds februari een taartwinkel in Haarlem!

16

Dat boetseren is zeker wel jou ding. Vooral blijven doen! Omzettend leuke taart. En die doos is net echt. Heb je die flappen eerst hard laten worden?

Groetjes Maroesja

17

wat een onwijs gave taart is het zeg, inderdaad hier niet aan de jongens laten zien, anders weet ik het wel

18

Maroesja schreef:

Dat boetseren is zeker wel jou ding. Vooral blijven doen! Omzettend leuke taart. En die doos is net echt. Heb je die flappen eerst hard laten worden?

Haha, ik heb de smaak wel te pakken nu ja, nu de tijd nog vinden. Ik heb die flappen inderdaad eerst hard laten worden.

19

Wat is ie gaaf!! Echt helemaal top!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

20 Laatst bewerkt door Lique (27-12-2010 15:06)

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om er nog even een detailfoto bij te plaatsen.

Dan kunnen jullie de boetseersels wat beter zien.

21

Heel mooi gemaakt! Leuk die spekjes erbij... of zijn het geen spekjes?

22

Geweldig! Echt supermooi uitgevoerd.

23

PRACHTIG!!!! Leuk bedacht en dan ook nog zó mooi uitgevoerd  :Y

24

Waauuuwww, geweldige figuurtjes gemaakt zeg! Moet ik ook maar niet aan mijn zoontje laten zien vind hij ook helemaal geweldig!

25

Ik zag de foto en dacht.... ho stop, wacht even... wie is dit??? Wat maak jij superrrrr mooie taarten zeg! Nu ik je site heb bekeken heb ik toch al wel een paar dingen eerder van je gezien. Zoals het artikel in kek mama.

Deze Toy Story is gewoon meer dan perfect. Petje af, hartstikke mooi!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten