1

Onderwerp: Help, geen inspiratie

Hallo,

Ik heb voor aankomende zaterdag een bestelling staan voor mijn buurjongen. Het liefst een kleine taart (10 cm! of evt. 15 cm) en 10 cupcakes.

Hij wordt 14 jaar, houdt van motoren en als het niet lukt is een quat ook goed. Ik heb gevraagd of hij van een speciale kleur houdt, nou donker paars.

Ik ben al 2 weken aan het denken en zaterdag komt steeds dichterbij en het plaatje wil maar niet lukken in mijn hoofd. Normaal gesproken doe ik niet zulke kleine taarten, maar hij houdt niet van taart en ze bestellen regelmatig bij me.

Ik dacht om een motor te boetseren, maar en dan? Wat moet ik met de rest van de taart en dan de cupcakes?!

Wie kan mij helpen? Het mag ook een idee zijn, buiten de motor om. Zolang het maar leuk is!

2

Re: Help, geen inspiratie

Een motorhelm misschien??

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

donkerpaarse taart met een puzzelplaatje erop van een motor en eventueel wat vlammen op de zijkant. ik hou van eenvoud  :D

N-Joy Cakes

Vlammen wat een goed idee. Waarom heb ik daar niet aangedacht?!

5

Een autoband? En dan op de cakejes vlammen?

6

Die vlammen uit de uitlaat van de motor laten komen?

Een vétte Harley Davidson puzzelen of een custom made puzzelen van Orange County Choppers? Hoe exclusiever gepuzzeld, hoe mooier hij het zal vinden?

Succes!

Bedankt voor de hulp! De taart is klaar en gisterenavond opgehaald. Binnenkort zul je hem kunnen zien in de taartenparade.