1

Onderwerp: HoHoHo.......

Merry Christmas...
Voor iemand die graag een taartje wilde als toetje voor  kerstdiner morgen avond....
Gevuld met chocoladesaus,dulce de leche,slagroom creme en bokkepootjes toetje van Mona
http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/traktatieenkersttaart009.jpg

Fijne Feestdagen!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: HoHoHo.......

Ooh wat een ontzettend leuke poppetjes  :thumb: ! Die wil ik ook wel bij mijn kerstdiner :).

3

Erg leuk. Da's toch een mold van Karen Davies? Stond ik gisteren nog mee in mn handen toen ik bij de Bakzolder was.

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

4

Kinke schreef:

Erg leuk. Da's toch een mold van Karen Davies? Stond ik gisteren nog mee in mn handen toen ik bij de Bakzolder was.

klopt....en daarna gedust en geverfd!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

jeej wat ben jij weer ontzettend druk zo voor de feestdagen. Ga je ook paar vrije dagen in lassen?
Je taart is hartstikke leuk met die mold

6

WoWoWo erg mooi Conny  :lol:  :Y  :thumb:  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

Wouwie die is mooi en lekker  :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

8

smarianne schreef:

jeej wat ben jij weer ontzettend druk zo voor de feestdagen. Ga je ook paar vrije dagen in lassen?
Je taart is hartstikke leuk met die mold

valt wel mee hoor..hier hebben zenog school he..dus vanaf vandaag ben ik ook lekker vrij...rond nieuw jaar nog wat bestellingen..dus nu even een ruime week niks moet alles mag hahahaha..

9

Mooi hoor!!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

10

Heel erg leuk! :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

11

Wat een lieffie! :thumb:

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))