1

Onderwerp: kerstcc assorti

een bestelling van 20 en nog 3 doosjes van 6 verschillende
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/assortiment-border.jpg

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

Re: kerstcc assorti

Hallo!

Wat ziet dat er leuk uit, zeg!

Waar zijn de foefjes van gemaakt? Mijn dochters hebben morgen kerstmarkt en willen dan graag zelfgedecoreerde cc's meenemen om te verkopen voor het goede doel. Nu wil 1 van de kids ook graag wat cc's maken met een toef en dan een hulstblaadje van marsepein erop.  Vroeg me af of ik hiervoor icing van webshop kan gebruiken of zal marsepein dan smelten? Ben zelf niet zo dol op toef van botercrème....

Groetjes,

Marja

3

ik heb hem wel van botercreme gemaakt,in 3 smaken,cappucino,aardbei en appeltaart van pattidess

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

karla schreef:

ik heb hem wel van botercreme gemaakt,in 3 smaken,cappucino,aardbei en appeltaart van pattidess

Toch maar botercrème maken dan! Is makkelijker dan icing.....(ben nog niet zo'n expert)!

Hoeveel "smaak" van patidess doe je er dan doorheen? Heb een tijdje terug eens botercrème gemaakt met slagroom van patidess, maar vond dat echt niet te eten. Maybe teveel erdoor gedaan....

5

Marja's taartjes schreef:
karla schreef:

Toch maar botercrème maken dan! Is makkelijker dan icing.....(ben nog niet zo'n expert)!

Hoeveel "smaak" van patidess doe je er dan doorheen? Heb een tijdje terug eens botercrème gemaakt met slagroom van patidess, maar vond dat echt niet te eten. Maybe teveel erdoor gedaan....

ik vind die slagroom juist heerlijk,maar smaken verschillen :P er hoeft maar 35 gr op een kilo mengsel,dus voor 1x het recept bc van 100/100/250 boter hoef je maar een lepeltje erin te doen