1

Onderwerp: [feedback] website 'Taartelein'

Hallo

door de mooie sites van iedereen ging het zo kriebelen dat ik er ook mee begonnen ben. let wel zeer hobby matig bedoeld en niet voor andere doeleinden!Er staat dan ook nog niet vel op....maar ik wil elk taartje wat ik maak daar op plaatsen. zouden jullie alsjeblieft een blik willen werpen en evt jullie mening en verbeter punten voor mij door kunnen/willen geven?

@appeltje zoals je ziet heb ik je suggestie van Taartlein gebruikt met een -e- er aan toe gevoegd. mijn man had inmiddels deze naam al geregistreerd via domeinnaam, en met google kwam ik ook niemand tegen met Taartelein als naam!!jippie!!!
oja via google vind ik mijn site dan weer niet :s  maar wel via de adres balk bovenin, hier kom t'ie dan;

http://www.wix.com/taartelein/taartelein 

alvast bedankt

Groetjes Marjolein

2 Laatst bewerkt door yakefrank (21-12-2010 23:31)

Re: [feedback] website 'Taartelein'

Ik vind hem er erg mooi uitzien, mijn complimenten!

Wel vraag ik me af of de 'echte bakker' idd altijd biscuits gebruikt, zoals jij op je website zegt. Ik dacht juist voornamelijk moscovisch gebak....

Ik zou het woord 'voorbeelden' laten beginnen met een hoofdletter (bij 'biscuit' en 'vullingen'). Zo zijn er meer zinnen op de site die nu nog niet met een hoofdletter beginnen.

Het is 'op- en aanmerkingen' en niet 'op of aanmerkingen', dus met een streepje.

Een paar zinnen lopen niet en je mist ook wat spaties.

Als je wil kun je me alle tekst in een mail sturen, dan wil ik hem wel doorlopen en corrigeren?

Nou lijkt het alsof er allemaal fouten e.d. instaan en dat is natuurlijk niet zo, ik vind hem echt heel mooi!

Jacqueline

3

yakefrank schreef:

Ik vind hem er erg mooi uitzien, mijn complimenten!

dank je wel!

Wel vraag ik me af of de 'echte bakker' idd altijd biscuits gebruikt, zoals jij op je website zegt. Ik dacht juist voornamelijk moscovisch gebak....

:o heb ik verwijderd

Ik zou het woord 'voorbeelden' laten beginnen met een hoofdletter (bij 'biscuit' en 'vullingen'). Zo zijn er meer zinnen op de site die nu nog niet met een hoofdletter beginnen.

volgens mij heb ik het aangepast, maar morgen als ik geslapen heb kijk ik het nogmaals na.

Het is 'op- en aanmerkingen' en niet 'op of aanmerkingen', dus met een streepje.

inmiddels aangepast

Een paar zinnen lopen niet en je mist ook wat spaties.

Als je wil kun je me alle tekst in een mail sturen, dan wil ik hem wel doorlopen en corrigeren?

Dat zou fijn zijn, gelukkig is het niet zoveel ;)

Nou lijkt het alsof er allemaal fouten e.d. instaan en dat is natuurlijk niet zo, ik vind hem echt heel mooi!

heel erg bedankt voor je moeite.

groetjes Marjolein

4

Leuke site! Mooi gemaakt...........

1 kleine opmerking nog: als je dingen gaat opsommen komt er een : (dubbele punt) en geen ; (punt komma)

5

Leuk gedaan!

Deze zin en het plezier van maken wordt elke week groter. heb ik 3 keer moeten lezen, hij loopt niet echt lekker... misschien en ik ga het steeds leuker vinden! ?

Ik vind deze ook niet helemaal passen op de één of andere manier;

Bij deze wil ik je dan ook vragen om wat vaker een kijkje te nemen op 'Taartelein'.

Ik zou er denk ik van maken:  Ik zou het leuk vinden als je af en toe komt kijken!  of zoiets??

veel plezier!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Karin en glamour, jullie ook bedankt. ik heb alles direct aangepast.

wat fijn dat jullie er naar kijken en opmerkingen geven zodat er (zo goed als) geen fouten in staan en het prettig te lezen is!

groetjes Marjolein

Ik vind je website erg mooi! Heb je m zelf gemaakt met Wix?

Life is what you bake it.

8

Taartenmarie schreef:

Ik vind je website erg mooi! Heb je m zelf gemaakt met Wix?

ja, ik heb hem zelf gemaakt. het is goed te doen. je kan uit heel veel gratis templates kiezen en je kan hem helemaal aanpassen met allerlei extra's. met het gratis pakket heb je heel veel mogelijkheden. en er zijn veel howto filmpjes als je er niet aan uit komt. ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nog niet overal achter ben, maar daar wordt aan gewerkt :lol:

groetjes Marjolein

Jammer dat je hele site in flash is. Ik kan je website helemaal niet zien, omdat mijn iPad geen flash ondersteunt. Waarschijnlijk zijn er meer mensen zonder flash, die je misschien wel als bezoeker op je website wil hebben.
Ik zie nu trouwens net dat dat aan Wix ligt. Wix is blijkbaar alleen maar flash.

10

Keukenprinses ;) schreef:

Jammer dat je hele site in flash is. Ik kan je website helemaal niet zien, omdat mijn iPad geen flash ondersteunt. Waarschijnlijk zijn er meer mensen zonder flash, die je misschien wel als bezoeker op je website wil hebben.
Ik zie nu trouwens net dat dat aan Wix ligt. Wix is blijkbaar alleen maar flash.

daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan, ik ging er vanuit dat iedereen de site kon bekijken :s jammer.....
maar als ik goed begrijp is dat niet iets wat ik zelf kan verhelpen (zonder een andere site te maken)

wie weet dat het in de toekomst wel mogelijk is ;)

groetjes Marjolein

11

Supermooie site!

Ik vind alleen de foto's wat klein, maar dat zou wel aan het programma liggen...

Verder echt hele mooie site!

daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan, ik ging er vanuit dat iedereen de site kon bekijken :s jammer.....
maar als ik goed begrijp is dat niet iets wat ik zelf kan verhelpen (zonder een andere site te maken)

wie weet dat het in de toekomst wel mogelijk is ;)

groetjes Marjolein

Nee, dat kun je inderdaad niet verhelpen (zonder een andere site te maken). Mensen die jou site willen bezoeken, moeten Adobe Flash Player geïnstalleerd hebben. Veel mensen hebben dit wel, maar niet iedereen.

Groetjes

Ook ik kan net als keukenprinses je site niet bekijken op mijn iPad. :( Probeer het anders op mijn werk nog wel een keer (a)

Mocht je toch een andere site willen maken (niet in flash) dan weet ik nog wel iemand die handig is met computers en websites enzo...

14

Rabarberbarbara schreef:

Ook ik kan net als keukenprinses je site niet bekijken op mijn iPad. :( Probeer het anders op mijn werk nog wel een keer (a)

Mocht je toch een andere site willen maken (niet in flash) dan weet ik nog wel iemand die handig is met computers en websites enzo...

toevallig iemand die weleens in Hoogerheide aan het werk is :D
of..., heb ik de verkeerde 'rabarberbarbara' in gedachten :lol:
heb ik het goed?dan mag je wel achter mijn bureau plaats nemen hoor :Y
heb ik het fout? :o dan ben ik wel nieuwsgierig naar je kennis

groetjes Marjolein

Haha! Neehoor, je hebt helemaal de goede voor je!  :lol:
Zal volgende week eens kijken hoe je site er uitziet vanachter jouw bureau  :cool:

Grtz. Bar