1

Onderwerp: Wilton Decorator Icing

Hoi,
Ik heb het weekend mijn eerste bestelling gedaan bij de webshop( ik snap nou HEBshop!!) en daar o.a. decorator icing white besteld. Ik heb hier dus totaal geen ervaring mee, maar als je aan het kijken bent wat je wilt dan....kan ik niet meer stoppen.....

Nou is mijn vraag: Wie heeft hier ervaring mee en hoe gebruik je het? Kan je hier bv. chocolade aan toe voegen of iets anders?
Ik had al eens gezocht maar kan er niets over vinden.
Alvast bedankt voor eventule tips.

2

Re: Wilton Decorator Icing

Hoi hoi,

ik ben zelf nu bezig met de Wilton course 2, en maak mijn icing zelf. De kant en klare icing kun je gebruiken voor bloemen,rozen spuiten of voor afsmeren van de kapsel, en dan strak afsmeren en klaar voor decoratie niet nog eens fondant of marsepein over doen.
vullen je kan er een smaakje aan toe voegen maar meestal zijn deze kant en klare al voor zien van een smaakje.
KIjk anders even bij Wilton daar staat ook text en uitleg.

groetjes miranda

**Miranda**
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

3

Op de achterkant van het papier dat om de pot zit, staan ook allerlei mogelijkheden. Vind het zelf echt superspul! Vooral als je maar een heel klein beetje nodig heb om lijntjes te spuiten ofzo...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Ik heb 'm sinds gisteren ook. In de pot voelt ie nogal stevig aan. Heb 'm nog niet open gehad, maar moet je het eerst verdunnen als je wilt spuiten of niet?

5

Als je ermee gaat schrijven doe ik een beetje verdunnen met karo Siroop maar als je het gaat gebruiken om de taart mee te maskeren dan hoef je het alleen maar met de hand los te kloppen en klaar  :Y

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

En het is werkelijk briljant spul!
Ik maak mijn bc ook zelf, maar ik heb nog niks gevonden dat dit spul kan evenaren, zowel qua structuur als qua smaak.

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/