1

Onderwerp: Bosch mum (47a1)

Is er iemand op het forum die ervaring heeft met deze keukenmachine?
http://www.bosch-home.nl/producten/klei … rce=browse

2

Re: Bosch mum (47a1)

Nog geen ervaring, maar net online gekocht en hij is onderweg!
Ben erg benieuwd.

Groeten
Natasja

3

...dan ben en blijf ik toch benieuwd.
Ik wil morgen gaan kijken naar alle mogelijkheden
Eventueel ook die hele dure van Bosch....de professionele en dan ook nog maar een blik werpen op de Kenwood.
Kitchen Aid is in ieder geval al voor mij afgevallen.

4

NatasjaV13 schreef:

Nog geen ervaring, maar net online gekocht en hij is onderweg!
Ben erg benieuwd.

Groeten
Natasja

Hou je mij op de hoogte?
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom je tot deze keuze gekomen bent.

5

Helaas stond de Bosch Mum 47a1 niet in de zaken waar ik geweest ben.
Ik denk dus dat deze dus tussen de professionele en eh de 46R1 inzit.

Vanavond de professionele Bosch (Mum 86A1) bekeken en die gaat het worden. Dit is dus echt een zware machine en waar de kloppers ingaan is allemaal van metaal. Er stond ook een Bosch die twee stappen lager zit en daar was veel van hard plastic.
Ook nog even naar een Kenwood KMY 60 Titanium CHEF gekeken....zelfde prijsklasse  ongeveer als de professionele Bosch maar ik heb het idee dat er over de Bosch meer na gedacht is qua ontwerp.
Ik ga de aparte schijven er bij kopen zodat ik ook de groente ed. kan snijden, schaven, raspen.

6

Hallo Heleena.
Ook geslaagd zie ik!
Mijn keuze voor de MUM47a1 is puur het formaat. Heb diverse machines bekeken, maar heb helaas niet de ruimte voor zo'n groot machines.
Voorlopig voor mij een prima mixer, ook omdat ik net pas ben begonnen met deze heerlijke nieuwe hobby. Heb zelfs m'n eerste taarten met een handmixer gemaakt, dus ik kan niet wachten om volgende week de kersttaarten te gaan maken. Ben er helemaal klaar voor!!

Grtx
Natasja

7

..en ik wacht ook in spanning op de bestelling.
Zal je op de hoogte houden.
Ik begin ook nog maar net met deze taartenhobby.
Ik was wel altijd in de weer met allerlei andere taarten.
Er is altijd zelfgemaakt gebak op verjaardagen en feestjes...maar dit is toch net weer even iets anders.

8

Hallo Heleena.
Nou heb eindelijk m'n nieuwe mixer uitgeprobeerd en ik ben ontzettend blij. Vooral omdat ik niets meer met de hand hoef te doen, maar hij werkt ook erg prettig. En met gemak zet je hem weg en pak ik hem weer indien nodig, dus m'n werkblad blijft vrij als ik deze nodig heb.
Ik lees dat jij ook erg blij bent met jou nieuwe aanwinst!! Top.

Ik wens je veel bakplezier toe!  :thumb:  (ik ga ook weer aan de slag vandaag)  :D

Grtx
Natasja

9 Laatst bewerkt door heleena (22-12-2010 13:50)

Hoi, Natasja.
Tja, ik ben ook bezig.
Vanmorgen een kerstklok gebakken en nu net de botercrème gedraaid en zelfs even tussendoor poffertjesbeslag voor de jongens (en natuurlijk ook voor mezelf) ermee gemaakt.
Ik laat 'm wel op het aanrechtblad staan.
Ik heb eigenlijk altijd mijn keukenmachine op het aanrecht staan omdat ik 'm gewoon vaak gebruik.
Die Mum86A1 is best zwaar om te tillen.

Zit nu nog even te dubben voor een speciale vulling maar heb nog niets gevonden.

Jij trouwens ook veel bakplezier.
En dat wens ik iedereen toe.