1

Onderwerp: En ook ik ben nieuw

Hoi allemaal,

Ik ben Debby ben 30 jaar en moeder van 2 geweldige dochtertjes  :+ , Devoney van 6 jaar en Kayleigh van 3 jaar.
Zag op foto`s van feestjes van de geweldige taarten en ben toen zelf ook maar eens gaan zoeken naar een taart voor de verjaardagen van de meiden. Ik was zo onder de indruk, het leek me geweldig als je dat kan... Uiteindelijk toch de beurs open getrokken en spullen gekocht om het zelf te gaan proberen..  Met sinterklaas de eerste taart gemaakt en het beviel me super.
Met kerst is de tweede taart aan de beurt. Natuurlijk moet ik nog veel oefenen en misschien toch maar een workshopje doen, maar ik hoop hier wat tips vandaan te kunnen halen.

2

Re: En ook ik ben nieuw

Welkom hier!
Het is hartstikke verslavend!
Je kan er ook echt een hoop leren, van recepten tot technieken.
En vooral veel mooie foto's bezichtigen.
Ben zelf pas begonnen maar het is geweldig!

Groetjes

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

3

Welkom (allebei ;) )
Succes met de kersttaart enneuh.....laten jullie ook wel foto's zien? Daar kan iedereen dan van meegenieten (en evt leren)!

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Dank je wel.

Als ik weet hoe ik de foto`s hier op kan krijgen (en als ze wel toonbaar zijn  :o ) zal ik ze zeker laten zien.

5 Laatst bewerkt door Carien (22-12-2010 12:57)

Het is wel noodzakelijk dat de foto's ergens op www staan. Dat kan (gratis) via mijnalbum.nl, dat wordt hier erg vaak gebruikt, maar ook via Hyves ed.

Je kopieert de link hiernaartoe en zet voor de link [img]en achter de link[/img].
Overigens is deze complete link ook te kopieren uit mijnalbum, maar het is wat makkelijker uitleggen waar die completde link staat, als je zelf een mijnalbum hebt.

Succes :thumb:

PS zie ook de bovenste 3 topics bij Taartparada

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Welkom op het forum! Veel bak en decoreerplezier.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook