Re: Pip studio, helemaal leuk!
Ik vind hem erg mooi!!! Heel strak & mooie kleurencombinatie!! Mag ik misschien vragen welke kleur blauw je hiervoor gebruikt hebt..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pip studio, helemaal leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind hem erg mooi!!! Heel strak & mooie kleurencombinatie!! Mag ik misschien vragen welke kleur blauw je hiervoor gebruikt hebt..
pme gared frill with 3 change centers
hier in web shop dank dat meeeste deze gebruiken
Ik kan hem niet vinden 
Hoi Bliss,
Dat is Sky Blue van Wilton Icing Colors
Groetjes Jessica
Leuke vrolijke taart, en mooi gemaakt!
ja, nu weet ik het zeker, ik begin dat pip en jojanneke steeds leuker te vinden, ik wordt er heel erg vrolijk van in ieder geval 
dore schreef:pme gared frill with 3 change centers
hier in web shop dank dat meeeste deze gebruiken
Ik kan hem niet vinden
Die garret frill cutter gebruik ik ook om zoiets te maken! http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2619
Je kunt er ook een ovaal mee maken, eerst de kartels en het binnenste rondje uitsteken, en dan in een ovaalvorm duwen...
En dan gebruik ik daarna deze eyelet cutter voor de gaatjes: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1308
Volgens mij bestaat er geen uitsteker die de kartels en de gaatjes in 1 keer uitsteekt, toch?
Heeeeele leuke taart trouwens!!
Heel erg leuke vrolijke taart!!
Jeetje die is echt heel leuk zeg!!
Ik heb hem opgeslagen
Moet in januari namelijk ook een piptaart maken
vind deze erg leuk ter inspiratie!!
hoi hoi.. ik kreeg deze taart vandaag gemaild omdat ze weg waren van je vogeltje... of ik dit ook kon maken..overal zoeken op pip...lees ik hier net dat het jojojanneke is...
thanks hihi
ps hij is super en ik hoop alleen maar dat de mijne de jouwe straks evenaart.
Hele mooie taart, mijn complimenten... Echt PIP!!!
wat een gave kleuren!!!!
goed gedaan joh!
Ik zou hem graag willen opslaan voor mijn eigen verjaardagstaart als dat mag. Leuke combi zo, wat vrolijker dan alleen Pip.
Super leuk en lief
Wie is jojanneke? en waar kan ik die vogel bestellen hij is fantastisch!
hoi hoi.. ik kreeg deze taart vandaag gemaild omdat ze weg waren van je vogeltje... of ik dit ook kon maken..overal zoeken op pip...lees ik hier net dat het jojojanneke is...
thanks hihips hij is super en ik hoop alleen maar dat de mijne de jouwe straks evenaart.
Hé wat grappig! Ik lees dit berichtje nu pas. Topic is eigenlijk al wat ouder. Ik denk dat je de taart inmiddels gemaakt hebt. En...is hij goed gelukt?
Groetjes Jessica
Wie is jojanneke? en waar kan ik die vogel bestellen hij is fantastisch!
Sorry voor de late reactie, ik lees dit berichtje nu pas, topic is al wat ouder. Maar dat vogeltje heb ik zelf gemaakt. Echt niet zo moeilijk hoor, met 2 ronde cirkels en goed naar het plaatje kijken.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pip studio, helemaal leuk!