Onderwerp: Verpakken van cc's per stuk

Hallo allemaal!

Wat ben ik blij met deze site! Ik vind er  zoveel nuttige informatie. Bedankt voor het delen!

Nu heb ik even een vraagje. Misschien een domme, maar ik ben nog maar net bezig met deze verslavende hobby, vandaar.

Donderdag hebben mijn kinderen (tweeling van 13) kerstmarkt op school. Ze willen graag cc's maken, vullen en versieren. De opbrengst van de verkoop van al het lekkers gaat naar een goed doel, een weeshuis op de Filipijnen. Hier wil ik natuurlijk graag aan meewerken!
As donderdagmiddag staan er dus 6 kids in mijn keuken om de cakejes te vullen en te versieren ('s ochtends bak ik alles al).
Wordt vast heel gezellig!

Ik wil graag de cakejes per stuk verpakken. De mensen kunnen dan zelf kiezen hoeveel ze er willen kopen. Maar hoe ga ik dat doen? De cakejes gaan verkocht worden voor €0,75. Dus ik wil niet al teveel geld uitgeven aan de verpakking.

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt voor het meedenken! O-)

2

Re: Verpakken van cc's per stuk

rol cellofaan kopen en met strikjes dichtmaken?

Liefs Samantha

kruisbodemzakjes :Y als je in de randstad woont kun je die halen bij de paardekooper. **buiten de randstad weet ik t niet, ik kom nooit in het buitenland  O-)  **

lange stuk opvouwend oprollen, plakbandje erop. Gaatje erin met perforator, leuk lintje erdoor, strikje erin, klaar is kees :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

tipsytaartje schreef:

kruisbodemzakjes :Y als je in de randstad woont kun je die halen bij de paardekooper. **buiten de randstad weet ik t niet, ik kom nooit in het buitenland  O-)  **

lange stuk opvouwend oprollen, plakbandje erop. Gaatje erin met perforator, leuk lintje erdoor, strikje erin, klaar is kees :)

Kruisbodemzakjes?? Ben een paar jaar geleden verhuisd van de Randstad naar een klein dorpje vlakbij Breda, maar ook hier zit Paardekooper verpakkingsmaterialen. Ik zal eens kijken.

En rol folie is ook een goed plan! Waar kun je dat kopen?

Marja's taartjes schreef:
tipsytaartje schreef:

Kruisbodemzakjes?? Ben een paar jaar geleden verhuisd van de Randstad naar een klein dorpje vlakbij Breda, maar ook hier zit Paardekooper verpakkingsmaterialen. Ik zal eens kijken.

En rol folie is ook een goed plan! Waar kun je dat kopen?

Folie moet natuurlijk zijn: cellofaan! :grr:

6

gewoon bij de Hema dacht ik...

Liefs Samantha

SHaak schreef:

gewoon bij de Hema dacht ik...

Thanks! Morgen maar weer ff shoppen!  Vervelend.......