Re: Sneeuw is toch niet zo leuk als je met een bruidstaart op pad moet :-(
Tja.... Wie parkeert er dan ook op een sloot!!
Nee hoor Jacq.... Hij is echt prachtig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sneeuw is toch niet zo leuk als je met een bruidstaart op pad moet :-(
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Tja.... Wie parkeert er dan ook op een sloot!!
Nee hoor Jacq.... Hij is echt prachtig!!
Hij is echt supermooi! Wat een mooie bloemen
Ach, wat moet ik hierover zeggen....... G E W E L D I G !!
Enne...blauw op de TomTom is water
Hij is wel heel gaaf geworden, de gom had het ook niet moeten wagen om te zeggen dat hij niet mooi was
En petje af dat je naar zo'n rit nog naar Limboland bent gegaan.
Enne...blauw op de TomTom is water
Als hij op nachtstand staat is alles toch blauw
Och....je moet toch wat....
Ik vind het eerlijk waar een plaatje!!!
Allemachtig, dit is prachtig! Die taart... die cc's... allemaal zo knap gemaakt!
En arme jij om met al die lekkers en moois aan boord zo'n barre tocht te moeten maken, het bruidspaar zal je eeuwig dankbaar zijn dat je het hebt gedaan. Gelukkig is het allemaal gelukt.
Wat een verhaal, maar wat is die prachtig
Ik ben groot fan van je
Wauw wat een super taart! Echt prachtig!
Maarre, om 23.30 uur de taart nog niet aangesneden? Wat laat..
Wat een verhaal! ik denk dat veel van ons al een keer zo'n afspraak gemaakt hebben met onszelf... soms....
Mooie taart!
prachtig geheel en mooie kleuren en geweldig om te zien toppie
Woooow wat een mooie bloemen!!!
wat een gave taart en onwijs mooie bloemen!
Ik kan me goed voorstellen dat je je even geen raad wist. Pfff, wat een verhaal. Ik ben blij dat ik niet in jou schoenen stond. Gelukkig is alles goedgekomen en wat een resultaat weer zeg. PRACHTIG gewoon! Ook leuk dat de bruidegom je nog even benaderd heeft. Is het toch de moeite waard geweest toch
Oh, echt te mooi!!
Hoeveel uur werk heb je hier wel niet aan gehad?
wat een bloody-mooie taart!!!!!!
Wat een verschrikkelijk mooie taart, die bloemen zijn echt helemaal super!!!!!!
Wat prachtig!!! Ik ben diep onder de indruk!
Dat heb je weer knap gedaan!! Super prestatie
Allereerst thanks allemaal voor de complimenten
Voor mijn nieuwsgierigheid: hier kunnen 50 mensen toch wel heel riante (en hoge) stukken taart krijgen?
Ik hou voor de aantallen altijd de schema's van Witje & Jax aan. Deze taart bestond uit de volgende maten: 15, 20, 25, 30 cm. Het toptaartje krijgen ze altijd van mij en wordt nooit aangesneden. Dan kom ik dus op 10+16+24= exact 50 stukjes.
ik moet toch nog eens dat hart van die bloemen bij je afkijken. want ik krijg die toch niet zo mooi als jij
d'r komt vast wel weer 'n freubeldagje ... dan neem ik 'm wel weer mee. En anders? Kom je toch gewoon gezellig een keertje hier langs?
Hoeveel uur werk heb je hier wel niet aan gehad?
Veel!!!! Donderdag ben ik overdag de hele dag bezig geweest met het maken van de cupcakeschildjes. 's avonds de kapsels voor de taart gebakken en vrijdag de hele dag vullen, bekleden en decoreren. Zaterdagmiddag heb ik vervolgens de cupcakes zelf gebakken en de schildjes bevestigd.
En oh ja .... de bloemen had ik natuurlijk dan al grotendeels voorbereid!!!!
MamaCorné schreef:Enne...blauw op de TomTom is water
Als hij op nachtstand staat is alles toch blauw
![]()
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sneeuw is toch niet zo leuk als je met een bruidstaart op pad moet :-(