Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pip studio, helemaal leuk!
Woh ik vind hem leuk!
Mag ik vragen waarmee je dat randje om de vogel heb gemaakt? (die gouden circel bedoel ik)
Woh ik vind hem leuk!
![]()
Mag ik vragen waarmee je dat randje om de vogel heb gemaakt? (die gouden circel bedoel ik)
Grappig dat je dat vraagt. Dat is één van mijn creatieve oplossingen. Ik zag bij andere PIP taarten ook een mooi randje, wat volgens mij echt een mal is ofzo. Die heb ik niet, dus heb ik een ronde kartel uitsteker gepakt en daar met een tooltje bij iedere kartel een gaatje gemaakt.
Eventjes werk, dat wel. Maar ik vond het resultaat niet slecht
Groetjes Jessica
Prachtig!
Heel mooi!! Vindt het naamlint tussen de takken ook erg leuk gedaan!!
Hele leuke, vrolijke taart! Maar dat vogeltje is toch van Jojojanneke en niet van Pip?
Heel mooi,ben gek op Pip.
Dat vogeltje is inderdaad van Jojanneke 
Helemaal leuk ben zelf ook gek op pip
Heeel leuk!! Ben gek op pip!

wjanzen schreef:Woh ik vind hem leuk!
![]()
Mag ik vragen waarmee je dat randje om de vogel heb gemaakt? (die gouden circel bedoel ik)Grappig dat je dat vraagt. Dat is één van mijn creatieve oplossingen. Ik zag bij andere PIP taarten ook een mooi randje, wat volgens mij echt een mal is ofzo. Die heb ik niet, dus heb ik een ronde kartel uitsteker gepakt en daar met een tooltje bij iedere kartel een gaatje gemaakt.
Eventjes werk, dat wel. Maar ik vond het resultaat niet slecht![]()
Groetjes Jessica
Goed gevonden die oplossing
Hoop eigenlijk wel dat iemand nog met het verlossende antwoord komt zodat we weer wat tijd besparen 
pme gared frill with 3 change centers
hier in web shop dank dat meeeste deze gebruiken
Ohhh....lief!!
Wat mooi!!!!!!!!!
Erg leuk en die naam past er ook zo mooi bij!
Superleuk! Ben ook helemaal weg van dit thema, altijd weer leuk om te maken. De kleuren maken het zo vrolijk!
..... een mal is ofzo. Die heb ik niet, dus heb ik een ronde kartel uitsteker gepakt en daar met een tooltje bij iedere kartel een gaatje gemaakt.
Eventjes werk, dat wel. Maar ik vond het resultaat niet slecht![]()
Groetjes Jessica
en dan kom je ook nog goed uit (dus niet op een halve kartel)! Knap hoor.
Mooie stapel en blijkbaar combineert Jojanneke prima met Pip

Hele leuke, vrolijke taart! Maar dat vogeltje is toch van Jojojanneke en niet van Pip?
Oepsie...Ik had adt vogeltje wel eens meer gezien, maar wist niet dat dat ook een hot item was. Jojojannele dus.
Ik vond hem eigenlijk leuker dan het pip vogeltje. En de klant maakte het niet veel uit. Ik heb ze zelf een beetje deze richting ingestuurd.
Maar goed dat ik het nu weet. Het moet dus eigenlijk zijn Pip / Jojanneke taart 
Hardstikke leuke stapel! 
Heeeeeeeel gaaf!
Oh wat een leuke taart zeg!! Heel vrolijk. Mooie kleuren!
Daphne91 schreef:Hele leuke, vrolijke taart! Maar dat vogeltje is toch van Jojojanneke en niet van Pip?
Oepsie...Ik had adt vogeltje wel eens meer gezien, maar wist niet dat dat ook een hot item was. Jojojannele dus.
Ik vond hem eigenlijk leuker dan het pip vogeltje. En de klant maakte het niet veel uit. Ik heb ze zelf een beetje deze richting ingestuurd.Maar goed dat ik het nu weet. Het moet dus eigenlijk zijn Pip / Jojanneke taart
Haha, is ook helemaal niet erg, hij staat er super leuk bij! Maar ja, dan weet je het voor de volgende keer. 
ik vind deze mega mooi! strak en superkleuren 
Heel mooi, en zeker creatief met dat 'lintje'!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pip studio, helemaal leuk!