Re: Leuk om te maken maar niet mijn smaak......

sam schreef:

Wat een opluchting! Ik dacht ook dat ik de enige was die dit helemaal niet lekker vond! Twee keer geprobeerd, twee keer in de afvalemmer beland! Zo'n vieze kleffe boel. Of doen we iets fout???? :think:  :think:

hahaha SAME HERE!!! :lol: vies! Bah! emuh ik ga het niet nog eens proberen hoor hahaha

27

decoratie van de middeltste vande onderste foto : prettty in pink 6-bus  O-)

INACTIEF

28

haha, wat grappig he zoveel verschillende reacties.

Ik maak ze van restjes biscuit en daar alleen wat amaretto doorheen doen tot je er mooie balletjes van kan maken, vervolgens met choco, m m mmm

heb nog niemand gehad die ze heeft laten staan en ze blijven ook nooit over :s

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

29

hahahhahahaha oke, dus restejs biscuit met alléén amaretto en choco eromheen dus zonder botercreme :think:  ik kreeg ook de meeest reacties (incl. die van mezelf) dat de smaak wel oke is maar de textuur bleh :x ...wellicht met andere ingredienten foz...want ze zien er welleuk uit (ook als je ze in die bonbonpapiertjes stopt en niet opeen stokkie of in andere leuke vormen...wil alleen ook dat ze écht lekker zijn ;)

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

30

Ik weet dat dit een oud topic is maar toen ik ze voor de eerste keer had gemaakt vroeg ik me ook af waarom iedereen nou zo enthousiast was. Vond ze niet lekker :( Ik heb vandaag mijn bestelling van de webshop binnengekregen, het ned. boek van CakePops ook en maar eens kijken wat ik de vorige keer verkeerd heb gedaan. Als ik het nu weer niet lekker vind dan maak ik ze hierna echt niet meer !! haha

31

Stroopwafelcake gemengd met (caramel)schenkstroop (zodat het bij elkaar blijft) gedompeld in Cote d'Or chocolade  :9

32

Ik heb ze gisteren weer gemaakt. Dochterlief vind ze zo lekker.
Ik heb gewone cake gemaakt, van cakemeel en Tagatesse (suikervervanger )gebruikt. Daarna vermengd met kant en klare chocolade frosting. Deze heb ik toevallig bij de toko gehaald en pure+melkchocolade au bain marie gesmolten en erdoor heen gehaald en sommige gedipt in toppings.
Ze vielen weer in de smaak hoor!

Groetjes Louise