76

Re: Vooruit dan maar, mijn Olivier...

Wat een immense taart zeg!!! Ik kan me jouw zenuwen wel voorstellen, alles eerst sjouwen, dan opbouwen en afspuiten. Waar ik ook een beetje zenuwachtig van zou worden is dat de taart zo 6 uur blijft staan  :s
Wel maximale exposuretime  :Y

groeten Annemieke
Cake It

77

echt fantastisch, hoe kun je hier nou over twijfelen?

heerlijke taartgroetjes van Brenda

78

Jeetje..... diep respect!!

Wat ik al een tijdje afvraag als ik die smaken van jouw taarten zie: Stel je die zelf voor, vragen mensen dat uit zichzelf, of krijg je gewoon de vrije hand??

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

79 Laatst bewerkt door kwebbeltje (20-12-2010 16:19)

tja, zoals ik op jouw hyves al zei, ik denk echt nog steeds dat het scheve door de vreemde doorgang op de achtergrond komt, optisch bedrog dus. verder is hij helemaal Suus!

mag ik trouwens vragen hoe groot je porties nou zijn? want als ze zo hoog zijn en je snijdt ook nog eens grote porties is het wel heel erg veel, maar als ze klein zijn lijkt het mij weer zo lastig opscheppen...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

80

wooow wooow echt mooi!! zeker niet twijfelen hoor! hij is echt mooi....

81 Laatst bewerkt door Suikertaartjes-Suuz (20-12-2010 17:54)

Miss Pebble schreef:

Jeetje..... diep respect!!

Wat ik al een tijdje afvraag als ik die smaken van jouw taarten zie: Stel je die zelf voor, vragen mensen dat uit zichzelf, of krijg je gewoon de vrije hand??

In dit geval is de taart besteld door de eigenaar van de ruimte waar de galerie de komende maanden is. Ik ken hem al langer, dus hij gaf me de vrije hand, zolang er maar voor ieder wat wils zou zijn.

Verder probeer ik heel veel uit en dat gaat rechtstreeks naar mijn testpannel. Als het bevalt is het weer een nieuwe suggestie die ik kan voorstellen.
Ik vraag altijd wat mensen lekker vinden en waarom. Dan stel ik een aantal mogelijkheden voor, en dan komen we er vanzelf uit.
Na mijn bruidstaartfiasco laat ik ook altijd proeven :)

@ Kwebbel
Laat ik het daar maar op houden dan haha! Wel een mooie uitdrukking hoor, optisch bedrog :)
Ik denk dat ik maar gewoon ga doen alsof hij wat slordiger moest zijn, gezien de schilderijen ook vrij rommelig van uitstraling zijn.

In dit geval ben ik uitgegaan van 2 bij 3 à 4 cm, afhankelijk van de smaak en de wensen van de eters. Gaat prima hoor.

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

82

Suus, wat maak je me nou weer....

Als jij zo doorgaat, dan kan Colette Peters straks gewoon haar koffers pakken. :lol:  :lol:

Ik vind hem helemaal ge-wel-dig!!!!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

83 Laatst bewerkt door Esterke (20-12-2010 19:33)

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Dank jullie wel weer allemaal!!
Ja ik moet toch echt leren mijn zenuwen in bedwang te houden hoor. Ik begon al te bibberen bij het idee dat ik alles zelf de trap af moest dragen en daar weer twee trappen op... Iedere keer ben ik weer bang dat ik iets laat vallen.

Esterke schreef:

oooo suuus die is prachtig geworden!
En wat een variatie aan smaken zeg geweldig lekker klinkt het allemaal.

En stress daar heb jij toch geen last van???
Niet posten??? dat mag je nooit meer overwegen hoor!

Hoe vonden de gasten het en de ontvanger?
En naar de dok geweest?

Groet en tot donderdag
Ester

Nou ik schaamde me toch echt hiervoor hoor. Normaal maak ik wel redelijk strakke taarten, dus ik was echt bang dat iedereen erg teleurgesteld zou zijn.

De dokter heb ik vorige week gebeld, maar hij was er niet. Paar dagen vrij ofzo en ik moest het toch echt met hem bespreken omdat hij de uitslag had bekeken. Net weer gebeld (door jouw berichtje :)) en de lijnen zijn bezet. Maar ik zorg dat ik hem deze week te spreken krijg hoor. Gelukkig heeft het allemaal niet zo'n haast.

Nou teleurgesteld kan niemand zijn hoor met zo een taart.
Wij als taartenmakers zien altijd de fouten/foutjes...de ontvangers zien dit dikwijls zelf niet .....zijn we misschien te streng naar ons zelf toe? Zelf ben ik ook wel een perfectionist wat betreft mijn taarten  :lol:

84

ja stom, cake is natuurlijk ook steviger van struktuur dus waarschijnlijk ook makkelijker te snijden, was ik ff vergeten :o sorry...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

whaaaaaat????
Ik lees dat stukje en denk dat zal tegen vallen...
Maar wat schetst mijn verbazing?

Een meer dan mooie taart!!!!

:thumb:  :thumb:

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

86

Wauwie..echt prachtig hoor  :thumb:

Groetjes Megny...^_^

87

Fantastisch  :thumb:  :thumb:  :Y

Deffie

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

88

Wauwwwwwwwwwwww, een TE gekke taart!!! Respect  :Y .

89

.....wauw!

Groetjes Sas

kwebbeltje schreef:

ja stom, cake is natuurlijk ook steviger van struktuur dus waarschijnlijk ook makkelijker te snijden, was ik ff vergeten :o sorry...

Hoezo sorry??

Die genoise was helemaal niet zo stevig hoor, en al helemaal niet met die dacquoise ertussen.
En de ananastaart was door de vulling ook niet zo stevig.
Het handigst is dan om de taart in bovengenoemde stukjes te snijden, groot mes eronder, twee vingers op het sukje en dan op een bordje kantelen. Het is dus wel een klusje voor twee mensen :)

https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

Annelies schreef:

Suus, wat maak je me nou weer....

Als jij zo doorgaat, dan kan Colette Peters straks gewoon haar koffers pakken. :lol:  :lol:

Ik vind hem helemaal ge-wel-dig!!!!!

Dank je wel !

92

wauw geweldige taart suuz,  :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

93

Jeuuuuuuuuuuuutje zeg wat een prachtig kunstwerk heb je gemaakt  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb: .

Ik blijf buigen voor je, dus wil je alsjeblieft niet meer van die super geweldige kunstwerken maken want ik krijg gewoon last van m'n rug van al dat gebuig  :lol:  :lol:  :lol:.

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

94

Nou Suuz...ik vind het een geweldige stapel :thumb:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

95

Wauw! Prachtig kunstwerk!

96

Tjeeee wat een super gave mooie taart en wat een knots van een ding!

Dank je wel weer :)

98

Suuz, hij staat in de nieuwsbrief van CakeCentral he ! Gaaf joh !!!

Groetjes, Conny

99

Idd ik herkende het gelijk in de nieuwsbrief van Cakecentral.
Prachtige taart.

100

Tjeezis, wat een prachtig resultaat! En ook de vullingen klinken echt geweldig! Een topper!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...