1

Onderwerp: Candy melts

Ik wilde cake-pops maken van sneeuwmannetjes, nu maken ze daar gebruik van witte candy melts....

Zijn die in NL ergens  verkrijgbaar? en is dat nou chocolade of wat anders? Waarmee zou het vervangbaar zijn?

Re: Candy melts

heb je al in de webshop gekeken voor je deze vraag stelde?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

:Y maar ben ik zo kippig vanavond dat ik erover heen kijk?  :rolleyes:

4

gewoon even zoeken op candy melts  :D

5

euhm jah dus  :o

6

maar een gewone reep witte chocolade doet ook al een hele boel...

7

Biggeltaart schreef:

maar een gewone reep witte chocolade doet ook al een hele boel...

Maar ik begrijp dat candy melts juist een andere smaak dan chocolade hebben?

kan je het nog steeds niet vinden??

als je in de webshop nou met je muis op het tabje chocolade en candy gaat staan??

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

tipsytaartje schreef:

kan je het nog steeds niet vinden??

als je in de webshop nou met je muis op het tabje chocolade en candy gaat staan??

Jah ik had ze al gevonden (zie mijn jah dus) combi van een vastlopende computer en mijn kippigheid dus  :x  :D

10

Ik vind candymelts veel fijner in gebruik t.o.v. gesmolten witte chocola.

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

11

Ik gebruik weer liever chocolade dan candy melts! En de smaak is die van chocolade, dus dat is geen probleem. Ik krijg de candy metls niet goed gesmolten, niet au bain marie en niet in de magnetron. Met chocolade heb ik geen probleem.

12

ik gebruik de witte chocoladefiguurtjes van de supermarkt (vooral na sintbezoek)..bij mij smelten die beter dan Callebaut chocolade.

Er zit wss meer boter in de goedkopere chocolade  :D

13

Biggeltaart schreef:

Ik gebruik weer liever chocolade dan candy melts! En de smaak is die van chocolade, dus dat is geen probleem. Ik krijg de candy metls niet goed gesmolten, niet au bain marie en niet in de magnetron. Met chocolade heb ik geen probleem.

En ik juist precies andersom :think:  candy melts smelten tot een fijne vloeibare dikte terwijl chocolade een soort pasta blijft....

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

14

wenko schreef:
Biggeltaart schreef:

En ik juist precies andersom :think:  candy melts smelten tot een fijne vloeibare dikte terwijl chocolade een soort pasta blijft....

Ow dat zou bij mij geen probleem moeten zijn, ik maak bvb mijn brownies ook altijd met echte chocolade op de goede au bain marie manier wordt dat gewoon dus...

dat wordt dus uitproberen deze week :)