1

Onderwerp: Waar kan je taart dozen halen ?

LET OP: Dit topic heeft een finaleplaats in de categorie "OUDE KOE"

Hallo,

Weet iemand waar je goedkoop taartdozen kan halen ? Liefst uit de omgeving Haarlem, Hoofddorp, Schiphol enz. waar daar kom ik vandaan.

Bij de bakker wil ik niet want ikhad gelezen dat mensen zeiden : zeg dat je opleiding volgt en dan krijg je het wel, maar ik woon in een dorp en de bakker kent ons !!! Dus doe dat liever niet.

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Waar kan je taart dozen halen ?

Hoi Manika. Sinds kort kan je ook taartdozen bestellen via de taartshop!! Je kan het volgens mij ook afhalen en ze zitten geloof ik in Jisp (eigenlijk geen idee waar dat ligt.....) Succes ermee!

3

Ik heb ze gekocht bij paardekooper, een bedrijf voor verpakkingsmaterialen. Moet je er wel meteen heel veel kopen, maar is veel goedkoper.

Mijn foto's zijn te zien op: http://www.dikketaart.mijnalbum.nl

4

Bij paarde koper verkopen ze ook (10) wat luxere dozen van 30 doorsnede..........

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

5

Hoi,

Bedankt voor jullie tips, ik heb op Paarde koper gekeken, maar vind die verzendkosten 15 euro wel erg duur en je moet minimaal voor 35 euro kopen !!!

Doen jullie dat wel ?

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6

Ik heb er laatst een gehaald bij de bakker, maar dat kan ik niet blijven doen. Misschien even naar binnen lopen en vragen of je een stapeltje kan overkopen.

7

hoi.

Ja bij de bakker geen slim idee want ik kom uit een dorp en denk niet dat hij het verkoopt aan mensen die geen taart willen hebben !!hahaha. Verder staat er bij de bakker altijd naam erop en dat wil ik ook niet !!!

Nou ja morgen denk ik toch maar bestellen bij Paardekooper want hij was nog vrij goedkoop zag ik !!!!!

Succes met taarten bakken in deze drukke tijd.

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

8

Beetje late reactie maar waarom probeer jet het niet bij de Hema?
Ik haal daar regelmatig een aantal dozen vandaan. Ik weet niet of ieder filiaal het doet hoor, ik woon in Almere,  en daar ligt het er ook maar net aan welke verkoopster je treft, de 1 doet het wel en de ander niet. Ik koop er meestal een stuk of 3 voor 1,15 per stuk (groot formaat) Ik doe dat gewoon iedere keer als ik in de Hema ben.....

Het proberen waard toch?

Succes,

Groetjes Chantal

9

bij hema zijn de grote dozen meen ik 20 cent, en ze hebben er zeker 2 maten! hier in hilversum kan je ze zonder problemen zo kopen!

taarten uit Hilversum!

10

20 cent? Ik betaal 1,15 voor de grootste maat! Dan ga ik gauw maar eens naar hilversum!

11

meen ik eerlijk!in ieder geval geen 1,15 p st. nee had toen iets van 10 grote en een 5 kleine ofzo en was er maacht 3 euro kwijt ofzoiets
dat daar zoveel verschil inzit! ja of die meid heeft het voor 1x verkeerd gedaan ofzo?tis al een paar maanden terug...

taarten uit Hilversum!

12

ik ben het gaan vragen bij de hema in hilversum en toen zeiden ze 50 cent voor de grote. Dat zei ze meteen dus ik dacht toen ook dat het een vaste prijs was, maar later bleek dat niet alle hema's de taartdozen verkopen. Misschien heb je kwantum-korting gekregen ;)

Mijn website: Presentaart

13

net gekeken en je betaald 25 euro aan verzend kosten ik vind dat super veel

is er ook een alternatief?

maar de dozen zijn wel goedkoper

tips en trucs zijn altijd welkom!!!!

Haal mijn dozen ook bij de Hema, in Valkenswaard om precies te zijn en daar vragen ze voor alle maten 25 cent per stuk!!!

Groetje Cindy

15

Hebben jullie gezien dat dit echt een heeeeeel oud topic is? Het is pas 4 (!!!!) jaar geleden gepost.

Volg je hart...want dat klopt!

16

:lol: Ik dacht al: weet manika niet waar je dozen haalt?? :+

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

hahaha, helemaal niet gezien!!
Kan je nagaan hoe erg ik me hier zit te vervelen!

Groetje Cindy

18

Adrienne schreef:

:lol: Ik dacht al: weet manika niet waar je dozen haalt?? :+

Daarom viel het mij op....... ;)

Volg je hart...want dat klopt!

19

Manika,
Paardenkooper zit in Beverwijk. Dat is toch niet heel ver van Haarlem af?? Ongeveer 15 a 20 minuten

Ik ben daar laatst ook geweest. Ze hebben nog wel meer dingetjes die handig kunnen zijn op taart gebied.  ;) Taart randen, kartonnetjes, bakjes, schep om je kapsel mix te scheppen.

Tja, het is inderdaad groot verkoop, maarja het eet geen brood zeg ik dan maar. Misschien kun je met iemand samen doen?

Succes meidje.

Groetjes San

20

Sannn schreef:

Manika,
Paardenkooper zit in Beverwijk. Dat is toch niet heel ver van Haarlem af?? Ongeveer 15 a 20 minuten

Ik ben daar laatst ook geweest. Ze hebben nog wel meer dingetjes die handig kunnen zijn op taart gebied.  ;) Taart randen, kartonnetjes, bakjes, schep om je kapsel mix te scheppen.

Tja, het is inderdaad groot verkoop, maarja het eet geen brood zeg ik dan maar. Misschien kun je met iemand samen doen?

Succes meidje.

ik denk dat ze in die 4 jaar wel een doos heeft gevonden :lol:  :lol:  :lol:

21

jojade schreef:
Sannn schreef:

Manika,

Succes meidje.

ik denk dat ze in die 4 jaar wel een doos heeft gevonden :lol:  :lol:  :lol:

WHAHAHAHAHAHA, ja dat is toch wel te hopen hihi

Groetjes San

22

:lol:

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!