1

Onderwerp: Stapel op poezen

Altijd lastig als je het zelf mag kiezen... Vooral als je de jarige niet echt kent.... Maar goed, ze houdt van poezen en panda's, graag een vierkante taart voor een aantal personen die ik met mijn bakblikken niet kon redden. En als vulling of aardbeienjam en aardbeiencreme of creme met chocobolletjes. Tja en dan krijg je dus iets heel anders..... Mooi weer een kans om te stapelen, altijd leuk. Dan kom ik ook weg met de vullingen, dus allebei, de bovenste lemon curd, lemon curd bcr en chocobolletjes en de onderste met de aardbeiencombi. Boetseren is nog niet mijn ding, dus een voorbeeld van hier gebruikt als inspiratie  (bedankt!).... Gelukkig ken ik de jarige dan weer net goed genoeg, dat ze er heel blij mee was. Maar ook hier ging een stuk in de vriezer vanwege afmeldingen...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WSV8FIFI.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZBGXXKRM.jpg

Enjoy!

Re: Stapel op poezen

wat een schatje!

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

3

Heel schattig!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

4

Die is echt super schattig!!!!

groetjes Wilma

5

superschattig!

6

Ik vind hem heel leuk! Strak bekleed en mooi geboetseerd!

.. Want taart kan altijd!!

wat leuk  :thumb: mag ik hem opslaan want deze moet ik echt op mijn lijstje zetten vind hem geweldig

8

Jolanda 1969 schreef:

wat leuk  :thumb: mag ik hem opslaan want deze moet ik echt op mijn lijstje zetten vind hem geweldig

Van mij wel, het idee komt ook van hier en is zeker geen verzinsel van mezelf!!!

Enjoy!

9

wat een schatje! :Y

10

Wat een lieve stapel. Mooi gedaan!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

11

da's toch waarachtig prachtig :Y      :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Wat een superlief en superschattig stapeltje!

13

Prachtig! Top gedaan.

Met zoete groet! Akire

14

Boetseren  nog niet je ding??? Vind het super mooi gedaan!  :thumb:

15

cute :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

16

Superleuk! :thumb:

17

Heeeeel gaaf!!

18

Ik vind het een geweldige stapel! Leuk die letters "hoera" en dan net of er een bolletje wol is afgewikkeld.

Geweldig!

Groetjes Natasja!

20

Wat een mooi, lief taartje !! :thumb:  :thumb:

21

Prachtig!

22

Oooo, wat een snoepje!! Ik heb ook net een poezentaart gemaakt, maar wilde dat ik deze eerst had gezien, want die 'hoera' vind ik echt een super goeie vondst! He, wat vervelend, nou moet ik nog een poezentaart maken  :lol: