Re: Een hopeloos verdwaalde pinguin ...
Waaaw zo mooi! En tja iglo's en pinguins ze horen toch wel ergens samen vind ik!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een hopeloos verdwaalde pinguin ...
Waaaw zo mooi! En tja iglo's en pinguins ze horen toch wel ergens samen vind ik!
Top!
Wat een mooie taart!! maakt niet uit dat het niet klopt hahaha
De iglo is super mooi gelukt! De rest van de taart trouwens ook! Ik vind hem erg gaaf geworden.
Mag ik hem opslaan?
Natuurlijk 
Bedankt voor alle complimenten, ik word er verlegen van ...
echt super mooi! mag ik vragen waarmee je hem hebt gevuld???
echt super mooi! mag ik vragen waarmee je hem hebt gevuld???
Twee lagen vulling: elke laag eerst wat gespoten chocolade en daaroverheen aardbeien-mbc.
Bekleed met marsepein (en natuurlijk fondant voor het wit)
Helemaal leuk. En mooi! 
helemaal leuk!!!
Tjee wat is die super zeg.. geweldige pinguin! en e iglo is helemaal TOP!
Kaatje, super leuk taartje!
mag ik je foto opslaan?
groetjes!
Vind hem ook super strak! Heel erg mooi!
Kaatje, super leuk taartje!
mag ik je foto opslaan?
groetjes!
Ja natuurlijk 
Oooooh wat is ie gaaf!!! Een pinguin heeft ook wel iets heel erg schattigs (en is ook het enige dat ik - als het nog lukt - kan boetseren
)
Ik sla hem ook op als je het goed vind. 
Oooooh wat is ie gaaf!!! Een pinguin heeft ook wel iets heel erg schattigs (en is ook het enige dat ik - als het nog lukt - kan boetseren
)
Ik sla hem ook op als je het goed vind.
Uhm nou ... ingewikkelder dan die pinguin zie ik mezelf ook niet zomaar doen hoor 
Anne Taart schreef:echt super mooi! mag ik vragen waarmee je hem hebt gevuld???
Twee lagen vulling: elke laag eerst wat gespoten chocolade en daaroverheen aardbeien-mbc.
euhm
wat is mbc???
(tsja ben een echte beginner
) maar klinkt erg lekker 
Superleuk!
Goed zeg, wat een toffe iglo met dat je er zo echt in kunt kijken! 
Hij is superleuk! En die iglo...retestrak 
taartje is super leuk geworden, ik had het andere verhaal gelezen
super
GAAAAAAFFFF ik sla hem op als je het goed vind 
Kaatjekikker schreef:Anne Taart schreef:echt super mooi! mag ik vragen waarmee je hem hebt gevuld???
euhm
wat is mbc???
![]()
![]()
) maar klinkt erg lekker
Ik ben ook nog een super beginner. Maar ik gok. Merengue botercreme. Wat dit uiteindelijk is. Dat weet ik nog niet. Maar ik heb het her en der zien staan 
En de taart is echt geweldig!
Anne Taart schreef:Kaatjekikker schreef:Twee lagen vulling: elke laag eerst wat gespoten chocolade en daaroverheen aardbeien-mbc.
euhm
wat is mbc???
![]()
![]()
) maar klinkt erg lekker
Ik ben ook nog een super beginner. Maar ik gok. Merengue botercreme. Wat dit uiteindelijk is. Dat weet ik nog niet. Maar ik heb het her en der zien staan
Klopt swiss-meringue-botercreme (merengue is een dans
), bij recepten kan je het vinden onder kopje 'vullen'. Erg lekker, ik maak voor vulling de 1:2:2.
Voor de aardbeiensmaak heb ik er gewoon de patidess Aardbei doorheen gedaan.
Haha.. Dat de merengue een dans is weet ik.. ik kan hem ook dansen, evenals de salsa, bachatta en de zouk. Maar hoe je dat dan vertaald in een taart vuling? Zal vast lekker zijn. Hij komt op mijn to do list 
Haha.. Dat de merengue een dans is weet ik.. ik kan hem ook dansen, evenals de salsa, bachatta en de zouk. Maar hoe je dat dan vertaald in een taart vuling? Zal vast lekker zijn. Hij komt op mijn to do list
Hahahaha, merEngue is een dans, merIngue is eiwitschuim.
Botercreme op basis van eiwitschuim dus 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een hopeloos verdwaalde pinguin ...