26

Re: Top Secret Preview

Gáve koekies!
Maar mén, wat een werk ga jij je op de hals halen zeg, 150 stuks! Jammer dat je niet ver in 't voren kunt werken.
(tenzij je de decoratie van marsepein/fondankt gaat maken!) Maargoed, dan nog, al die koekjes met de hand... Succes!  :)

"Begin de dag met een dansje..."

27

echt weer eens wat anders, ze zijn superleuk

28

ik vind ze superleuk en aangezien ze niet een ingewikkelde vorm hebben heb je misschien hier wat aan:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83065

het valt te proberen en je hoeft geen 150 koekjes uit te snijden

(ik heb het met hello kitty gedaan en het gaat zelfs goed in fondant.)

Alles goed???? nee 3 fout

29

Lief!  :Y

Veel succes!

Deffie

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

30

lune schreef:

ik vind ze superleuk en aangezien ze niet een ingewikkelde vorm hebben heb je misschien hier wat aan:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83065

het valt te proberen en je hoeft geen 150 koekjes uit te snijden

(ik heb het met hello kitty gedaan en het gaat zelfs goed in fondant.)

Hey daar heb ik zeker wat aan! morgen meteen op jacht voor die bakken. Scheelt zeker tijd! Lune je bent weer de beste, thanks! :Y

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

31

Wat super...... :D

32

Wat een megaSuperkoekjes zeg  :thumb:

En wat een geluk heeft dit babytje met zo'n supercoole kamer, kan tenminste wel nog een aantal jaartjes mee :)

33 Laatst bewerkt door Umran (19-12-2010 21:34)

ik vind het ook erg mooi gemaakt... maar wat ik nu heeel erg graag wil weten is, hoe krijg je die gekleurde RI zo perfect strak?

De jouwe zijn zo mooi rond met een zwarte randje

34

Oefenen, oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Maar belangrijk is ook: durven. wees niet te bang om te vullen, het is niet snel te veel. Dan komt de RI mooi bol te staan, als je te weinig doet dan deukt ie in als het droog is.
Een workshop bij de koekenbakkers kan ook nog wel eens helpen. ;-)

www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

35

ja dat wil ik ook heel graag... hmmm maar doe je eerst de zwarte lijntjes?

36

Umran schreef:

ja dat wil ik ook heel graag... hmmm maar doe je eerst de zwarte lijntjes?

ik zet eerst de zwarte lijntjes, die laat ik ietwat uitharden en dan vul ik de koekjes. Zo heb je een dijkje waar je de vulling tegenaan kan duwen en een mooie bolling kan creëren.

37

dank je wel... ga ik ook proberen..

38

Ze zijn geweldig Jill!! :thumb:

Groetjes Marielle.
www.dekoekenbakkers.com

39

Ze zijn leuk... :Y

40

dames nog een vraagje, gebruiken jullie roomboter of margarine?

41

roomboter natuurlijk! ik vind dat je dat echt proeft. prijstechnisch daarentegen is margarine weer interessanter. :think:

42

ik ben wel nieuwsgierig of je het nog met de vormpjes geprobeert hebt, laat je nog weten of dit wat is?

Alles goed???? nee 3 fout

43

lune schreef:

ik ben wel nieuwsgierig of je het nog met de vormpjes geprobeert hebt, laat je nog weten of dit wat is?

zeker zeker! Heb nog geen tijd gehad om op strooptocht te gaan, maar een update volgt. :D

44

Ze zijn echt helemaal gaaf!
super gedaan!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

45

Gaaf zijn ze en met een goede planning moet dat zekers gaan lukken en de koekjes zijn echt wel in het voren te maken..de koekjesfee doet dat ook!

46

UmFuFu schreef:
lune schreef:

zeker zeker! Heb nog geen tijd gehad om op strooptocht te gaan, maar een update volgt. :D

Nou Lune, ik ben vandaag bezig geweest. Op zich ging het maken van de uitstekers erg makkelijk, dat verbaasde mij enigszins. Maar met dit materiaal kan ik nog geen vormpje uit een pakje boter steken. dat is dus zwaar Kwam U Tegen (afkorting voor...ja je wordt "creatief" als je kleine kinderen om je heen hebt... :+ )!
Je kan in Amerika ook van die do-it-yourself-cutters-pakketjes kopen, maar nog niet een site gevonden waar je zonder creditcard kan kopen. nog effe brainstormen dus, en anders gewoon the oldfashioned way met het mes...

47

nou de kleine is geboren: Joep! Een te schattige kerel om te zien! Dat betekende voor mij hard aan de slag. Het was een hele klus, pfff...nooit meer. maar het resultaat was ernaar al zeg ik het zelf. En de ouders waren helemaal tevreden, en daar ging t mij om!
en nog een klein grapje/probeersel met de romper aangezien zij Apple fans zijn.
http://i53.tinypic.com/1z2ops4.jpg
http://i56.tinypic.com/2rm1uuo.jpg
http://i54.tinypic.com/rjjo95.jpg

48

Ze zijn ontzettend mooi geworden! Wat zal jij hier een werk aan hebben gehad!

49

Ze zien er schitterend uit ! :thumb:  :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

50

Oh ze zijn echt super leuk geworden!! :D

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)