Onderwerp: wie was dat ook al weer
die BAVAROISE bij de molen in oud zevenaar vandaan had. Is dat Molden de hoop. Zag daar inderdaad bavaroise staan. Wordt dat gebruikt voor de vulling?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » wie was dat ook al weer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
die BAVAROISE bij de molen in oud zevenaar vandaan had. Is dat Molden de hoop. Zag daar inderdaad bavaroise staan. Wordt dat gebruikt voor de vulling?
bavaroise kan je idd gebruiken als vulling
hi,
ik haal daar wel eens bavaroise maar ik vind sowieso Molen de Hoop errug duur in vergelijking met de overige webshops en reguliere winkels en groothandels...
hi,
ik haal daar wel eens bavaroise maar ik vind sowieso Molen de Hoop errug duur in vergelijking met de overige webshops en reguliere winkels en groothandels...
![]()
![]()
ja dat vond ik ook, wij hebben een keer op een marktje wat gekocht toen hadden ze een actie. Maar baveroises kun je toch ook gewoon in de supermarkt kopen, of is dat anders dan bij hun?
lenny schreef:hi,
![]()
![]()
ja dat vond ik ook, wij hebben een keer op een marktje wat gekocht toen hadden ze een actie. Maar baveroises kun je toch ook gewoon in de supermarkt kopen, of is dat anders dan bij hun?
dat van de molen is in poedervorm en moet je zelf dus nog aanlengen met melk of water.
maar waarom haal je niet gewoon bij de supermarkt ene lekkere bavaroise? Zeker nu de feestdagen er bijna zijn, hebben ze errug lekkere te koop voor een veeel leukere prijs
boystwins schreef:lenny schreef:hi,
![]()
![]()
dat van de molen is in poedervorm en moet je zelf dus nog aanlengen met melk of water.
maar waarom haal je niet gewoon bij de supermarkt ene lekkere bavaroise? Zeker nu de feestdagen er bijna zijn, hebben ze errug lekkere te koop voor een veeel leukere prijs
Ja zat ik ook al aan te denken. Ga ik van de week eens kijken. Daar kun je niet mee afsmeren toch? Ik vond het botercreme niet lekker mijn man wel
lenny schreef:boystwins schreef:ja dat vond ik ook, wij hebben een keer op een marktje wat gekocht toen hadden ze een actie. Maar baveroises kun je toch ook gewoon in de supermarkt kopen, of is dat anders dan bij hun?
maar waarom haal je niet gewoon bij de supermarkt ene lekkere bavaroise? Zeker nu de feestdagen er bijna zijn, hebben ze errug lekkere te koop voor een veeel leukere prijsJa zat ik ook al aan te denken. Ga ik van de week eens kijken. Daar kun je niet mee afsmeren toch? Ik vond het botercreme niet lekker mijn man wel
Nee je kan met de zak van de molen niet afsmeren, daar zit te veel vocht in, maar waarom doe je aan de 1:1 botercreme een smaakje met behulp van de poederpudding van Saroma? Die hbben ze in 6 verschillende smaken en werkt echt perfect.
boystwins schreef:lenny schreef:dat van de molen is in poedervorm en moet je zelf dus nog aanlengen met melk of water.
maar waarom haal je niet gewoon bij de supermarkt ene lekkere bavaroise? Zeker nu de feestdagen er bijna zijn, hebben ze errug lekkere te koop voor een veeel leukere prijsJa zat ik ook al aan te denken. Ga ik van de week eens kijken. Daar kun je niet mee afsmeren toch? Ik vond het botercreme niet lekker mijn man wel
Nee je kan met de zak van de molen niet afsmeren, daar zit te veel vocht in, maar waarom doe je aan de 1:1 botercreme een smaakje met behulp van de poederpudding van Saroma? Die hbben ze in 6 verschillende smaken en werkt echt perfect.
zat al bij tasty te kijken daar hadden ze ook smaakjes voor in de botercreme, maar kan die poederpudding ook eens proberen. Hoeveel doe je er dan in het hele pakje?
En kun je met baveroises uit de winkel wel afsmeren dan?
Ik heb zin om deze week gelijk aan de slag te gaan en uit te proberen. hihihi
ik doe op 250gr poedersuike en 250 gr roomboter, 1 heel pakje inderdaad...
ik doe op 250gr poedersuike en 250 gr roomboter, 1 heel pakje inderdaad...
Oke, ik ga het uitproberen jij gebruikt dus geen botercreme mix! Dat had ik wel 100 gr mix, 100 gr. poedersuiker en 250 gram boter en nog melk.
ik gebruik beide. Als ik een taart heb met een vrij zachte / natte vulling dan gebruik ik 1 op 1 om af te smeren, dit hard namelijk goed uit in de koelkast
Heb ik een taart met een stevige vulling dan gebruik ik ook wel eens de botercrem-mix van funcakes maar daar voeg ik alleen water aan toe, absoluut geen Melk.....
Maar bij beide kan je gewoon zo'n pakje saroma toevoegen hoor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » wie was dat ook al weer