1

Onderwerp: help ...ze vaaaaaaaaaalt

Heb ik haar eindelijk klaar blijft deze dame niet staan. het is de bedoeling dat ze op een ganachtaartje komt te staan maar dat wil ze dus blijkbaar niet. ik heb al geprobeerd haar evenwicht te verleggen door beentjes en hoofd anders te zetten maar neen hoor, deze dame blijft een ruggesteun nodig te hebben  :lol:
Oké ik zet er wel een doosje tegen tot zaterdag maar dan moet ze toch blijven staan ...wat moet ik nu doen,enige tips?????
o ja, ook de arm die ze opheft blijft zakken terwijl die al héél lang stond te drogen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-G7JIHDZU.jpg

Ondertussen lig ik wat te sterven van de schrik want mijn man is dochter op fiets halen met dit rotweer omdat ik nu met de auto er niet doordurf. Temlkens ik het woord sneeuw hoor of zie geraak ik in de stress. Kan deze dagen dus echt niet genieten want zit steeds mij op te jagen hoe het de volgende dagen weer moet met school,werk,.... rotsneeuw! :grr:

2

Re: help ...ze vaaaaaaaaaalt

Hoop dat ze blijft staan want ze is super schattig !!  :thumb:

3

een echt schatje je popje,en hoop als ze goed droog is,dat ze blijft staan en ja ook ik heb zo;nnn hekel aan die sneeuw,hier ligt ook zeker 10cm.en ben ook altijd gestresst als er iemand door moet .
taartgroetjes Carla

4

Kan je haar niet stutten met rauwe spaghetti? Bijvoorbeeld door de voet en benen...

Wel vertellen dat er iets hards eetbaars in zit...

Overigens prachtig geboetseerd!!! Petje af.

Just my 2 cents.

Met zoete groet! Akire

5

ze heeft al héél wat stokjes door haar benen,armen,... dus een stokje extra in haar r..t is geen optie  :lol:  (en ik laat niemand er van smullen om kerstdrama's te vermijden of misschien mijn schoonvader  :shh: )

6

karine schreef:

ze heeft al héél wat stokjes door haar benen,armen,... dus een stokje extra in haar r..t is geen optie  :lol:  (en ik laat niemand er van smullen om kerstdrama's te vermijden of misschien mijn schoonvader  :shh: )

O, slecht vel dat je bent! Dat mag niet met Kerst... wacht dan tot Pasen ofzo  :D

Met zoete groet! Akire

7

karine schreef:

;)  :D  :x  :lol:

8

Haha....slecht!!! :lol:  :D
Geen idee hoe je haar recht houd, maar ik wilde wel even zeggen dat het een prachtig boetseersel vindt!!!!! :Y

Groetjes van Marjon

9

oooo owat een schatje!!! Jammer dat ze telkens valt.
en ja, die rot sneeuw ik heb alleen maar mijn fiets :s

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

10 Laatst bewerkt door Maroesja (20-12-2010 13:18)

Leuk is ze. Ik heb misschien wel een tip. Ik heb het eens gehad met een golftaart. Dat poppetje heb ik toen op een 'schijfje' uitgehard fondant geplakt. Dan even stutten tot ze vast zit en dan op de taart plakken. Haar arm durf ik niet te zeggen, heb je wel genoeg tylose gebruikt. Donkere kleuren zijn natuurlijk vaak al wat zachter. Ik zou inderdaad stutten tot zaterdag. Succes!
Hopenlijk heb je er iets aan.

Groetjes Maroesja

11

wat een ontzettend dotje is deze dame :thumb: , helaas heb ik geen tips voor je als het aankomt op het stutten van de meid.

Succes met dit weer, ik zit ook iedere morgen weer vol spanning en stress achter het stuur met 2 kindjes op de achterbank... :s

12

Hoi Karine wat heb je een schatje gemaakt  :Y
Als je er een doosje achter zet en haar verplicht tot zaterdag om zo te staan zal ze het wel begrepen hebben  :lol:
En om het armpje omhoog te houden knip je best een zuiver sponsje op maat en plaats dat eronder en dan houdt dat normaal ook wel. :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

13

Ik vind haar ook geweldig!!

Kan je verder geen tips geven, helaas.......

14

Helaas dat die stok in d'r .... geen optie is.
Misschien kun je d'r iets hogere hakken geven, zodat ze daardoor al iets meer naar voren helt....

groetjes karin

15

Bedankt voor de tips ...we proberen ze uit. En anders gooi ik een pak poedersuiker op de ganache en zeg dan dat ze uitgegleden is :lol:
Ja en sorry het slechte komt bij mij naar boven door die rotsneeuw ...krijg er stress en dia....van :grr: . Ben vanochtend zelfs naar mijn werk gewandeld (zo'n 1,5 uur) en kwam doorweekt aan van het zweet zo had ik doorgestapt. Per geluk zojuist een lift naar huis gehad. Maar ik heb tijdens mijn wandeling vanmorgen wél genoten van die sneeuwpracht nu ik geen stress had om met de auto te rijden.
Bedankt nog voor de tips!!!!