1

Onderwerp: Leuk om te maken maar niet mijn smaak......

..... die cakepops. Die dingen zijn echt niet te eten  :nooo .
Heb ze gemaakt om iet "lekkers" te hebben bij een freubelmiddag met een tweetal collega's van mijn zus. Wellicht dat ze het uit beleefdheid niet hebben durven zeggen, maar ik begrijp het als ze ze niet te eten vonden :s . Maar vond ze wel leuk om te maken!!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OCMPYJE7.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IHMCM8BF.jpg

2

Re: Leuk om te maken maar niet mijn smaak......

Ziet er wel lekker en mooi uit. Wat was er dan zo vies?

Met zoete groet! Akire

3

Ze zijn wel erg leuk!

Maarre, ik heb het principe van verkruimeld biscuit gemengd met botercreme+ evt smaakje ook een keer geprobeerd, maar dan in een rolletje met wat marsepein er om heen/meegerold, maar ik vond het eerlijk gezegd ook niet echt lekker.  :think:  De textuur is niet mijn ding!

4

De cakepops zien er erg mooi uit!!  :Y  Hier nog één die ze niet te eten vind.  :o

5

Ik heb  gewoon kleine cupcakjes gebakken ,de papiertjes eraf gehaald en dan verder gedaan zoals bij di cakepops.En die zijn wel heel lekker !!!!

6

Ik vond ze ook niet lekker! Waren van die zachte dingen geworden...

7

Je cakepops zijn errug leuk. Ziet er gezellig uit.

En inderdaad...ik ben nog niemand tegen gekomen die ze lekker vindt  :lol:  :lol: Ben ook naarstig op zoek naar een lekker recept. Ik heb het de laatste keer met roombotercake vermengd met royal icing gedaan. Dat vond ik al beter dan de oreoballs en die met bisquit en botercrème. Maar nog steeds een behoorlijk kleffe hap  :s

8

Pfff. Gelukkig dacht al dat wij de enige waren die ze niet te eten vinden. Wel errug leuk om te maken en die van jou zien er prachtig uit!!!

9

Wat een opluchting! Ik dacht ook dat ik de enige was die dit helemaal niet lekker vond! Twee keer geprobeerd, twee keer in de afvalemmer beland! Zo'n vieze kleffe boel. Of doen we iets fout???? :think:  :think:

10

Ik vond ze wel lekker  :Y  Chocoladecake gemengd met pure chocoladepasta. Mmmmmmmm....

Groetjes van Natascha!

11

ik vind ze er heerlijk uitzien , ik heb ze zelf 2 x gemaakt en vind ze niet te (vr) eten , dacht de 1e keer dat ik iets verkeerd had gedaan maar de volgende keer net zo bah.

12

ow gelukkig!
ik d8 idd ook dat het aan ons lag, ik heb ze van chocobiscuit gemaakt (althans een poging daartoe) maar bij het voorproeven vonden we het al vreselijk vies... dus het resultaat was ook geen foto waard.

de jouwe daarintegen zijn erg leuk geworden!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

13

super. Ik vind ze wel lekker. Het zal toch wel aan je 'ingredienten' liggen. Wat ik hiermee bedoel is, wat je gebruikt om de cake pops te maken.

Ik denk dat biscuit niet het meest ideaal is om te gebruiken. Koekjes die je lekker vindt, met een botercreme die je lekker vindt, dan zou het toch lekker moeten zijn.

14

Nou hier iemand die ze heeeerlijk vindt!! :Y  En ik niet alleen, iedereen die ze proeft vindt ze zalig. Ik maak altijd chocoladecake en daar doe ik botercreme met caramelsmaak door. (niet te veel vcreme dan worden ze te smeuiig! ) Om je vingers bij op te eten!

15

Oh, fijn dat zoveel het niet lekker vinden..... ik maar proberen en  proberen, waar ligt het aan...?????.......

Leef je leven en volg de weg die bij je past!

16

Ik maak ze altijd van een kant-en-klare cake met jam en ze vliegen hier weg! :Y

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

17

hier de eerste keer ook niet te eten en niemand vond ze lekker... teveel creme denk en te klef... nu wat dingen geprobeerd en ze vliegen de deur uit...
heerlijk is chocolade bisquit met dulce de leche...
gisteren heb ik stuk verkruimeld wat ik weggesneden had van de taart...citroen bisquit met aardbei creme en lemoncurd en wat mona toetje...die waren ook heerlijk

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

18

monique53 schreef:

super. Ik vind ze wel lekker. Het zal toch wel aan je 'ingredienten' liggen. Wat ik hiermee bedoel is, wat je gebruikt om de cake pops te maken.

Ik denk dat biscuit niet het meest ideaal is om te gebruiken. Koekjes die je lekker vindt, met een botercreme die je lekker vindt, dan zou het toch lekker moeten zijn.

Als je het met verkruimelde koekjes doet is het heel anders natuurlijk, maar ik dacht dat het basis recept met biscuit was.

En misschien de verhouding botercreme en cakebiscuit. Misschien doen we er allemaal veel te veel botercreme doorheen.  :lol:

19

ze zien er leuk uit ik had ze nog nooit gezien.

ik vind ze zelf ook heerlijk.
ik heb ze gemaakt met cake en monchou ik vond het heerlijk.
door de cake zat kersen.
ik wil ze van de week proberen met iets anders

carpe diem

21

Ik heb ze al enkele keren gemaakt met browniekruimels en mascarpone en iedereen vond het heerlijk!!!

22

Ze zijn hier niet aan te slepen! Zo lekker vinden wij ze, en op het werk van mijn man ook hoor.
Deze zijn wel heel leuk gemaakt :Y

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

23

Nou, had nooit verwacht dat hier zoveel reacties op zouden komen..... was dus de 1e keer dat ik ze gemaakt heb en dacht ook dat je als basis cake moest gebruiken met botercreme. Maar misschien moet ik toch nog eens een andere poging wagen met nieuwe ingredienten. Bedankt voor de tips!

24

Dan ga ik binnenkort toch  ook nog maar een poging wagen, dan met chocoladecake. Hier vinden we degene van bisquit met bc echt smerig, en ik nog wel gelijk heel enthousiast het boek van Bakerella gekocht, want ze zien er zo leuk uit! Nou leuk worden ze wel maar vooralsnog niet te (vr)eten! :D

25

whaha meiden geweldig!!! ik heb me er ook 1 keer aan gewaagd en echt hier in huis eten ze alles wat ik maak, marsepein moet ik bewaken met mijn leven......maar dit lieten ze staan...brrr dat was eens maar nooit weer!!