1

Onderwerp: Blandavorm?

Sorry als ie dubbel is maar mn zoekfunctie doet het niet?

Maar ik zoek dus die blandavormpjes waar jullie het over hebben, om bijv een 18+  O-)  taart te maken haha. Kan je die ook bij de blokker kopen, zijn het speciale vormpjes of gewoon ronde bakjes die je in de oven kunt doen?

Alvast heel erg bedankt!

Trotse mama van Iris en Milan, en wonder nr 3 onderweg <3

2

Re: Blandavorm?

Deze zijn bij de IKEA te koop. In diverse maten en helemaal niet duur...

Het zijn roestvrijstalen bakjes (halfronde vormen). Ik geloof dat een aantal maten ook in het glas is.

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

3

Hoi, het zijn vormpjes met een doorsnee van 12 cm. die je ook bij de Xenos kunt kopen voor een paar euries.

Bij Blokker hebben ze ook zoiets op het moment, maar die zijn wat kleiner en ietsje duurder.

Succes er alvast mee.

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

4

Dankjewel! Zal morgen bij allebei kijken, super bedankt dames!

5

Graag gedaan ennuh....mocht je hele grote boobies willen maken kan je de blanda met een doorsnee van 20 cm. gebruiken.

Zeker weten dat ze dan 'in 't oog springen'  :lol: .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

6

Haha ik zal mn best doen! Ikea is hier helaas niet in de buurt, dus moet sowieso bij de blokker kijken. Xenos zou nog kunnen maar moet eerst morgen een taartje afleveren. Vandaar dat ik nog wakker ben, hij moet wel perfect zijn voor een 4 jarig meisje ;)

bij de action hebben ze ook glazen schaaltjes 0,44 per stuk.
die gebruik ik dan met de repen techniek,niet in de oven.

8

Ik heb ook die van Xenos. Heb hier gelezen dat die zwart worden op den duur. Hier nog geen last van, maar ik heb ze dan ook nog maar 1x gebruikt hahaha. Voordeel van deze vind ik dat de bodem een mooi formaat voor de tepel heeft. En als ze zwart worden, kun je altijd nog nieuwe halen  ;) volgens mij zijn ze ongeveer een euro per stuk als ik me niet vergis.

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

vragen naar producten mag in Vraag&aanbod 2e kans, vragen over (de verkrijgbaarheid van) producten mogen in td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs