Onderwerp: Easy cake marsepein
Hallo, heeft iemand ervaring met easy cake marsepein 1:3 of 1:2? Smaakt het lekker en bekleedt en kleurt het makkelijk? Heb met de zoekfunctie gezocht maar kan er geen ervaringen mee vinden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Easy cake marsepein
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo, heeft iemand ervaring met easy cake marsepein 1:3 of 1:2? Smaakt het lekker en bekleedt en kleurt het makkelijk? Heb met de zoekfunctie gezocht maar kan er geen ervaringen mee vinden.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=120129
das de enige die ik vond
heb er zelf geen ervaring mee
Dank je wel. Ik heb niet in taartdecoratie algemeen gezocht maar in bekleden en decoreren...
Iig zijn de ervaringen niet dramatisch slecht. Dan durf ik de gok wel te wagen denk ik.
In de reviews heb ik gelezen dat het exact dezelfde marsepein is als de funcakes, alleen met een andere sticker.
heb het even opgezocht wat petra zegt en inderdaad, las het ook net, reactie op een slechte review van T&D komt het trouwens
Reactie: Deze marsepein is exact gelijk aan de funcakes marsepein 1:4. Het komt uit dezelfde fabriek, heeft dezelfde verpakking, alleen een andere sticker.
Dit gaat alleen om de 1:4. De 1:2 en de 1:3 zijn niet hetzelfde.
??? Wat is dat dan voor marsepein? Van een ander merk?
??? Wat is dat dan voor marsepein? Van een ander merk?
dat vroeg ik me ook al af, is deze goedkoper ofzo ? Ik hoor er steeds meer mensen over....
Ik heb een tijdje geleden bij T&D de 1:2 geproeft, er stonden toen stukjes op de balie.
HEERLIJK!!!!
Het smaakt echt zoals marsepein hoort te smaken, helemaal sinterklasig zeg maar
Heb natuurlijk geen ervaring met bekleden. Ik wilde het eigenlijk gelijk kopen maar heb nog een kiootje of 6 van andere mp dus ik moet geduld hebben.
Maar nogmaals, smaak was super.
Oh ja, dat was ook de easy cake mp die ik heb geproeft.
ik heb die marsepein laatst gebruikt om een hamburgertaart te maken. ging prima! ik weet alleen niet meer of het 1:3 of 1:4 was..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Easy cake marsepein