1

Onderwerp: Top Secret Preview

ik mag ze eigenlijk nog aan niemand laten zien aangezien de baby nog niet geboren is... :shh:  Ze hebben de kinderkamer geheel in de stijl van uglydolls. Echt een geweldig merk! Ik heb de eer om 100/150 stuks bijpassende geboortekoekjes erbij te maken.
Dit zijn de proefkoekjes. Op smaak gebracht met anijs en gedecoreerd met RI. Ze zijn helemaal goed gekeurd, dus ga nu een planning maken, aangezien ik de koekjes met de hand moet uitsnijden...
Ben wel heel trots op het resultaat, vandaar dat ik ze stiekem met jullie deel, maar nogmaals, mondje dicht :shh:  :D
http://i55.tinypic.com/ek3ns3.jpg
http://i51.tinypic.com/25tkknq.jpg
http://i52.tinypic.com/zobcr8.jpg

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

2

Re: Top Secret Preview

Wat leuk!
En wat een werk zal dat worden, binnen hoeveel tijd na de geboorte moet het klaar zijn?
Oh ja, my lips are sealed.. :x

3

Ik zeg niks hoor!  :x
Maar ik vind ze wel supergaaf!! :Y

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

4

Thanks!
@lotus: Ze wil ze een uur na het werpen, maar ja, men wil wel meer. ;-) Ik ga al wat in het voren maken en dan lever ik ze in gedeeltes, anders wordt het echt gekkenwerk (omdat dat het nu nog niet is....)

www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

5

Wat mooi gemaakt! En gelukkig blijven RI koekjes wel even goed :).

6

in 1 woord : GEWELDIG!!!

Liefs Samantha

7

Wow,die zijn gaaf !!

8

ow super!

enne kan je zelf geen malletje maken met montageband?(aangezien het er zoveel zijn)

(stond in de mjam taart)

gr lonneke

gr lon

9

Yep, montageband, wou ik ook al zeggen.
Superleuk zijn ze, succes ermee!!

Life is what you make of it...

:D wat een leuke koekjes mag ol vragen welk recept je hebt gebruikt?

11

Waanzinnig leuk!! :Y

12

Heel leuk!
Ik zou ze gewoon allemaal van tevoren maken; die koekjes blijven echt heeeeeel lang goed!

13

Thanks voor al die complimenten! :o
Die tip van de montageband had ik inderdaad ook al in gedachte, maar twijfel nog aan de voedselveiligheid.
@ fairydust: het recept is van de koekjesfee, maar is volgens mij precies dezelfde als die van peggy porschen.

14

Super super super gaaf!! Echt wat voor mij!  :lol:  Ik sla ze op!!

Life's like sweet cake,put lots of sugar in it

:D dankje voor de tip

Wat een prachtige koekjes, SUPER!!
Maar we blijven het geheim houden...   :x

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

17

hi, wat leuk. ik ken het niet wel heel grappig zien ze eruit. weer eens wat anders dan winnie de poeh voor de kinderkamer ;)

liefs marieke

18

Wat zien ze er super leuk uit!!!!

Vraagje, in welke Mjam stond dat over montageband?

19

Super.

20

Wat een leuke koekjes! :)

kristien schreef:

Heel leuk!
Ik zou ze gewoon allemaal van tevoren maken; die koekjes blijven echt heeeeeel lang goed!

Hoe kun je ze dan het beste bewaren? Ik heb ook wat koekjes gebakken, maar ze worden (na het versieren met icing) toch binnen een paar dagen slap..   :/

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

21

Annekehil schreef:

Vraagje, in welke Mjam stond dat over montageband?

In de laatste Mjam staat een stuk over  werken met borstplaat, daarin wordt gebruik gemaakt van montageband.

Heb zelf ook nog een vraagje !!
Blijven de koekjes echt lekker met een laag icing of fondant ?
Ik heb altijd het idee dat de koekjes slap worden onder deze laag, of heb ik het mis....

Taarten... voor mij een inspannende ontspanning

22

Staaltje schreef:

kristien schreef:

Heel leuk!

Hoe kun je ze dan het beste bewaren? Ik heb ook wat koekjes gebakken, maar ze worden (na het versieren met icing) toch binnen een paar dagen slap..   :/

ik bewaar ze altijd in de koektrommel met wat rijst erbij. Zo kan je ze heel lang vers houden.

23

super zeg!

24

Annekehil schreef:
Staaltje schreef:

kristien schreef:

Heel leuk!

ik bewaar ze altijd in de koektrommel met wat rijst erbij. Zo kan je ze heel lang vers houden.

Een suikerklontje schijnt ook te helpen. Bij mij leven de koekjes nog niet lang genoeg om de test te kunnen doen. :D 
Ik bak de koekjes overigens iets langer dan in het recept staat, dan krijgt ie een ietwat bruin randje en is ie hard en knapperig. (vind ik ook erg lekkerder overigens) Maar als je em daarna voorziet van RI dan kan ie wel wat vocht hebben zonder heel zacht te worden.

25

koekjes moet je niet luchtdicht in en een trommel doen omdat dan de vocht niet weg kan, rijst er bij en in een metalen trommel schijnen ze lang houdbaar te zijn, volgens mij is zelfs goed bewaren beter dan invriezen.

en als je bang bent met het montage tape voor voedselhygiene dan kun je misschien vershoudfolie er omheen doen.

echt leuke koekjes!