1

Onderwerp: koekjes verpakken

Ik wil met kerstmis wat koekjes kado geven, maar het verpakken ervan vind ik zo moeilijk. Per stuk in een zakje is zo stom, bovenop elkaar in een doosje, dan gaat de decoratie kapot. Ik zou eigenlijk het liefst een platte doos hebben met een raampje erin, en ze daar plat naast elkaar inleggen.
Andere ideeën?

2

Re: koekjes verpakken

Wilton heeft koekdoosjes. Zoek ze even voor je op in de webshop...

3

bedoel je zoiets:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=4415

Dat soort doosje heb ik gevonden in een winkel, maar de gedecoreerde koekjes moeten dan tegen elkaar aan liggen, en sommige zijn daar te delicaat voor. Zou zonde zijn als ze kapot gaan...

4

Ze zijn niet helemaal hetzelfde (kan ze ook niet vinden in de webshop) maar is wel een gewoon doosje waardoor de koekjes tegen elkaar liggen. Dus zou sowieso geen optie voor je zijn.
Kun je de koekjes niet apart verpakken en dan samen in een doosje? Of zijn ze daar ook te kwetsbaar voor?

5

djehr schreef:

Ze zijn niet helemaal hetzelfde (kan ze ook niet vinden in de webshop) maar is wel een gewoon doosje waardoor de koekjes tegen elkaar liggen. Dus zou sowieso geen optie voor je zijn.
Kun je de koekjes niet apart verpakken en dan samen in een doosje? Of zijn ze daar ook te kwetsbaar voor?

Dat gaat wel, maar dat vind ik een beetje overdreven (IK vind de koekjes wel heel belangrijk, maar ik denk dat de KRIJGER dan denkt: hèè?) :P