1

Onderwerp: hulp bij website maken gezocht!!!

HELP!!!!

Ik zie het niet meer zitten!! pff het klinkt wel hopeloos!!! Nou zo voel ik me ook een beetje.
ik wil graag een mooie/leuke site maken om mijn taartjes te showen, puur voor de hobby en dat het wat meer bekend kan worden dat ik dit doe.
Nu heb ik van het weekend mij geregistreerd via one.com en domeinnaam is er ook. Nu dacht ik leuk aan de gang met het maken van mijn site maar nee hoor ik krijg het niet voor elkaar!!!
Wie o wie kan mij helpen????
Misschien moet ik zien dat ik iemand kan krijgen die het voor me kan doen, maar het is wel voor de hobby.....

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

2 Laatst bewerkt door simm (11-10-2010 16:09)

Re: hulp bij website maken gezocht!!!

hmmz ik heb via mijnwebwinkel.nl een site gemaakt voor mijn bruidsjurken en galajurken.. die is echt heel makelijk en ook nog eens in het nederlands..
ik zal weleens kijken voor je, wat is je webnaam dan??

3

http://www.one.com/nl/support/guides-faq

als je daar bij kijkt kun je denk ik het 1 en ander wel vinden..

4

Ik heb een abbonnement afgesloten voor een jaar, in ieder geval voor een jaar betaald. Dus neem aan dat je er dan aan vast zit..?
Las hier op de site zoveel berichten dat het heel makkelijk was e.d. Ik denk dat dit niet voor mij is weg gelegd ofzo :s
ik heb als webnaam prettycakes

Dank je wel alvast!!!

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

5

maar one.com is best makkelijk, heb ook een site via hun enige wat ik minder vind is dat je niet veel templates hebt om uit te kiezen maar een site maken lukt toch wel? je kiest eerst je naam die op de pagina komt, dan kies je wat voor menu je erin wilt (opties zoals home page, foto album enz, dit kan je later altijd nog veranderen) en dan kan je een template uitzoeken en daar al jouw informatie in zetten.

Inmiddels gebruik ik die templates al niet meer maar maak mn eigen sites (heb er nu 4) maar ja dat is natuurlijk wel ingewikkeld.

heb net je site bekeken en enige wat je nog moet doen is jouw info erin zetten en je fotos (log in op one.com en ga naar sitebuilder, daar krijg je je site te zien en dat kan je bijwerken)

6

is het je inmiddels al gelukt...?
Je zou ook een van de vele gratis blogs kunnen gebruiken, die zijn ook erg gebruiksvriendelijk (blogspot e.d.)

Don't spit on my cupcake and tell me it's frosting....

7

Mijn vriend maakt websites, misschien dat hij wat voor je kan doen.
Ik weet niet of je er geld aan wil uitgeven.
ik hoor het wel!!

Mijn vrouw maakt mooie (bruilofts)taarten en we doen op deze site alvast wat inspiratie op :-)
Binnenkort willen we ook een eigen site daarvoor maken. Zelf heb ik
voor onze kinderen net een halloween website gemaakt via www.ibloxs.nl  Die had ik in twee dagen al een heel eind klaar
halloween.ibloxs.nl
Op het web ook mooie halloweentaarten gevonden.

groeten,
Jos

9

Ff showen Pien en natuurlijk een beetje reclame maken voor mij  :+

10

Hey Evelien, wat toevallig is dit zeg!! Ik zit hier te zoeken hoe ik mijn site moet maken, kom ik je bericht als antwoord van deze post - denk meteen: hey misschien kan ze me helpen met het maken van mijn site - kijk ik bij jou site, woon je in de Canarische eilanden, DAAR KOM IK VANDAAN!!!!! okeeeeee, nu ik het zo lees, lijkt het toch minder spannend als in mijn hoofd, maar goed...

11

Mij lukt het maar ook niet heb al een dommeinnaam via webreus en webhosting. Maar mij lukt niks ik ben gewoon niet zo ict achtig.
Weet ook niet wat ik nu moet doen

12

Oempje schreef:

Mij lukt het maar ook niet heb al een dommeinnaam via webreus en webhosting. Maar mij lukt niks ik ben gewoon niet zo ict achtig.
Weet ook niet wat ik nu moet doen

Je kunt via google enkele sites vinden waar je gratis templates voor een site kunt vinden. Gewoon intypen 'free template website' of 'gratis template website'. Je kiest dan een template uit dat je graag wil gebruiken en dat moet je dan overbrengen naar je eigen webstekkie. Daarna je info op het template aanbrengen en je foto's en klaar is het! Ik weet het, zo klinkt het wel heeeeel makkelijk. Maar het valt echt goed mee als je er even de tijd voor neemt. Ik kende er zelf ook niets van en heb toch op deze manier mijn site in elkaar gebokst. Als je iets wil weten, geef maar een seintje! Mss kan ik ergens helpen.

Groetjes van Natascha!

13 Laatst bewerkt door bianc22 (18-12-2010 08:14)

ik zag dat het al gelukt is

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

14

Nayramc schreef:

Hey Evelien, wat toevallig is dit zeg!! Ik zit hier te zoeken hoe ik mijn site moet maken, kom ik je bericht als antwoord van deze post - denk meteen: hey misschien kan ze me helpen met het maken van mijn site - kijk ik bij jou site, woon je in de Canarische eilanden, DAAR KOM IK VANDAAN!!!!! okeeeeee, nu ik het zo lees, lijkt het toch minder spannend als in mijn hoofd, maar goed...

Beetje laat maar ik lees het nu pas haha
maar wat leuk zeg, van welk eiland kom je?