1

Onderwerp: Een nieuwe hobby erbij ;-)

Hoi allemaal,

Nadat ik op mijn vrijgezellenfeest een workshop taarten maken heb gehad ben ik toch wel erg enthousiast geworden.
Gelijk de stad ingedoken om te zoeken naar wat basisspulletjes om te kunnen beginnen.
En nu staat de eerste bisquit in de oven.. al heb ik een flauw vermoeden dat ie vreselijk gaat mislukken :(

Ik ben Chantal, 26 jaar (bijna 27) en woon in Arnhem.
Over 3 weekjes ga ik trouwen en ben daar erg druk mee bezig.
Mijn eigen taart durf ik natuurlijk niet te maken, maar die wordt ook niet gemaakt door de plaatselijke bakker.
Ik heb al zoveel verschillende hobby's, deze kon er zeker ook nog bij. Verder maak ik namelijk sieraden, lees ik graag en ben ik gek op mijn kleine neefje van nu ruim 2,5 jaar!

Ik zal jullie vast nog met vragen gaan lastig vallen!

Groetjes Chantal

Smakelijke groetjes,
Chantal

2

Re: Een nieuwe hobby erbij ;-)

Welkom welkom!

Pas op! Het is vreselijk verslavend:P

3

haha dank ü dank u :-)

Ik merk nu al dat het verslavend is en heb er dus pas 1 gemaakt.. en dan eigenlijk alleen besmeerd met botercreme/jam en bekleed met marsepein...

en helaas... Mijn eerste biscuit is inderdaad mislukt... De tweede staat al in de oven.. hij zag er al beter uit!

Smakelijke groetjes,
Chantal

4

en en en????? gelukt?

5

Jaah hij is gelukt!!! Helemaal happy :-)
Alleen weet ik niet of ik hem in plasticfolie moet verpakken omdat ik hem morgen pas ga bekleden...

Smakelijke groetjes,
Chantal

6

hmm das een goeie..  even rondsnuffelen in het forum of met de zoekfunctie hier......

maar top dat ie gelukt is!

7

jah zeker top.. Helaas moet ik zeggen dat mijn eerste taartje een misbaksel is geworden haha..
Had marsepein te dun uitgerold denk ik... scheurde aan de zijkanten.. kon hem er helaas niet meer afhalen..
Hopen dat ie dan wel lekker is geworden :-)

Smakelijke groetjes,
Chantal

8

Je gaat er in ieder geval vol overgave in hahaha.
Zet m op, ben benieuwd naar je toekomstige taarten;)