1

Onderwerp: hulp bij topping cupcakes

hoi allemaal

ik ben jessica ik ben nieuwe hier..
ik heb me vandaag geregistreerd omdat ik
een beetje hulp nodig heb.
ik bak al jaren leuke taarten(volgens bezoek dan)

nu wilde ik eens cupcakes gaan maken aangezien ik dit jaar aan de beurt ben voor het kerst diner met de familie normaal ben ik georganieseerd als wat en heb ik alles weken van tevoren klaar getest geproefd geprobeerd helaas dit jaar niet ik ben nl pas bevallen van mijn zoontje en zoals jullie wel weten is het over een week al kerst (help)

ik wil graag cupcakes maken met groene topping..
mijn vraag is nu dus wat voor spuitmond/zak moet ik gebruiken om een mooie dikke toef tekrijgen zo als de meeste cupcakes het hebben
graag jullie reacties en als jullie een lekker recept hebben hoor ik het graag zonder alchol uiteraard anders mag mijn dochter het niet hebben .

de bedoeling was de topping groen tedoen (kerstboom effect)
en de vulling rood te kleuren.

excuus als het verkeerd geplaatst staat of ik jullie stoor

super bedankt!!!

liefs jessica

mama van 2 mooie wonders

2

Re: hulp bij topping cupcakes

Welkom hier!

De lekkerste toef (in mijn ogen) is van merengue botercreme, het recept staat hiernaast in het rijtje bij recepten.
Een mooie toef spuit je met een 1M spuitmondje, deze kun je gewoon in snoepzak doen waar je een puntje van af knipt.

Op you tube zijn heel veel filmpjes te zien van hoe je een prachtige toef kan spuiten.

Door de creme kun je gewoon kleurstof doen waardoor deze mooie groen word.

Allemaal te krijgen in de webshop!

3

En voor de rode kleur zou ik zeggen red velvet cupcakes, staat volgens mij bij de recepten hier op de site :D

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

4

ik weet nog niet hoe ik reageren moet dus bij deze bedank ik jullie zo maar voor jullie reacties

liefs jessica

mama van 2 mooie wonders

http://www.deleukstetaarten.nl/faq/102/ … +cupcake?/ :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs