Re: een bruidstaart en een grote verjaardagstaart
Alweer van die kunstwerken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » een bruidstaart en een grote verjaardagstaart
Gave taarten weer! Ik vind ook je bloemen prachtig, zowel je rozen als de witte!
oo beide geweldig!
ja moet toch altijd weer lachen hoe jij dingen doet GEWELDIG
en weer toppers hoor alle twee de taarten,bewonder ook deze weer,SUPER strak en die rozen WAUW wat mooi en foutjes WAAR ik zie ze eigenlijk nooit en je mag weer trots zijn hoor
.
Carla X
mooi zeg, de bruidstaart vind ik mooi door zn eenvoud
Kwebbeltje, je maakt echt prachtige taarten! Je ben echt wel een beetje een voorbeeld voor mij hoor!
Niet zo bescheiden de volgende keer, foei! 
Wat een prachtige taarten. Die bruidstaart vind ik wel heel erg gaaf!!!
Prachtige taarten Brenda!!
Erg kwebbel weer
Ik vind je rood ergggg mooi...welke kleur fondant /kleurstof gebruik je voor dat rood? 
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ademen en ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mag ik opslaan? 
Helemaal leuk, mag ik deze opslaan ter inspiratie voor de taart die ik voor mijn vader zijn 65e verjaardag wil maken??? Erg mooi hoor!!!
WAUWWWWWWWWWWWWWWWW... jemig! wat ben jij toch ontzettend goed!! het zijn weer super gave taarten! die dubbele parelrand met strikjes vind ik ook erg leuk!
dank jullie wel voor de leuke reacties
tuurlijk mag je de foto opslaan ter inspiratie
de kleur rood is rode voorgekleurde fondant met witte mmf gemengd voor de smaak. dan weer bijgekleurd met sugarflair red extra en een beetje zwart om de kleur dieper te krijgen...
Altijd zin om jouw taarten te bekijken!
je rozen zijn ook super mooi.
Echt prachting taarten !!
Wat een mooie taarten!! Hoe krijg je die mooie, donkere rode kleur bij de bruidstaart??
Wat een mooie taarten!! Hoe krijg je die mooie, donkere rode kleur bij de bruidstaart??
als je 3 berichten hierboven leest, dan weet je het 
Ik vind PRACHTIG!!
de verjaardagstaart met foto's is echt super leuk en maak je dan ook heel persoonlijk!!
Ga ik het idee gebruiken voor mijn moeder haar 50ste verjaardag as zaterdag!
Bedankt!!!!!! 
Mooi hoor. Ik hou wel van zo'n lekker rustig taartje als de eerste. Is dat randje gemaakt met zo'n stempelroller van "die leuke winkel met de X"?
Of is die misschien te bestellen in de webshop?
nee van de xenos

Die zwart-witte is ECHT helemaal mijn stijl.. moest je nu eens wat dichterbij wonen dan zou ik jou vragen om binnenkort m'n bruidstaart te maken 
waarmee maak je de rand zo mooi strak? ben erg benieuwd!
ze zijn echt super!
hoi kwebbeltje,
je taarten zijn super, maar hoe krijg jij dat zo mooi grijs en zilver??
En ik vindt zwart altijd lastig om mee te werken, hoe doe jij dat?
ik kijk iederedag wel op je site zo mooi zijn ze
Bedankt voor je antwoord 
Prachtig! Ik hou wel van deze stijl, vooral de bovenste is heel heel mooi!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » een bruidstaart en een grote verjaardagstaart