1

Onderwerp: eentje waar ik minder gelukkig mee ben

Taart die ik voor deze week heb gemaakt. Het was de laatste in een hele lange reeks, dus misschien dat ik er daarom minder gelukkig mee ben :(

Maar goed, dit is hem geworden
http://94.100.118.85/1183750001-1183800000/1183787201-1183787300/1183787220_5_vbx3.jpeg

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: eentje waar ik minder gelukkig mee ben

nou ik zou super trots zijn als ik zo'n mooie taart kon maken hihihihihhhihi

jippie ik ben in mijn nopjes

3

Toch is het een hele leuke hoor!!  :thumb:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

4

Het is toch een leuk taartje  :D
wij zijn te kritisch op onze eigen baksels  ;)

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

5 Laatst bewerkt door kwebbeltje (16-12-2010 22:16)

rietchy schreef:

Het is toch een leuk taartje  :D
wij zijn te kritisch op onze eigen baksels  ;)

:Y  altijd maar excuses verzinnen, ik herken dat wel een beetje, gelukkig heb ik ook een beetje zelfspot en weet ik precies wat ik fout doe, hopende dat het de volgende keer beter gaat, strevende naar die ene perfecte taart..... droom... ooit... keep on dreamin' ...bren :lol: maar, dat oefenen, dat houdt ons van de straat.... ;)
blame it on the baco after a long day of baking cake... vergeet ik zo maar te zeggen dat het gewoon een hele leuke taart is waar Fien heel erg blij mee zal zijn :thumb:
groetzelszzzzz

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

mooiiii!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda