Onderwerp: bruidstaart voor mn vriendinnetje

hoi!
mn vriendin vroeg me een paar maandjes terug of ik een taart wilde maken voor haar bruiloft, nou ehm... weet je het zeker dat je dat niet bij iemand anders wilt laten doen? met het antword: liever een mislukte taart van mn vriedinneke dan een perfecte taart van een onbekende! nou, dan zeg ik geen nee hoor! :D 
helemaal blij!!! graag strak(zonder relief of zo) rood zonder iets erbij en een paar margrieten erop, twee weken terug werd het veranderd in rood met een redelijk kleine strik en aan de zijkant een paar blaadjes en dan die margrieten de namen en datum, wat weer veranderd werd na een week in rood,strik,namen,margrieten en dan doe ipv die blaadjes maar hartjes in een soort van waterval maar dan niet teveel :lol:
dit is hem geworden, ze had met mn eigen verjaardag verschillende smaken geproeft en aardbeienkwark vond ze het lekkerste, deze dus ook daarmee gevuld en de 30 cc ook,
bedankt voor het kijken! feedback welkom, wil er graag van leren :Y
http://94.100.124.26/1183750001-1183800000/1183761201-1183761300/1183761239_5_gnN3.jpeg
http://94.100.122.39/1183750001-1183800000/1183761201-1183761300/1183761264_5_XK0r.jpeg
http://94.100.120.224/1183750001-1183800000/1183761301-1183761400/1183761303_5_3owS.jpeg
http://94.100.118.215/1183750001-1183800000/1183761301-1183761400/1183761338_5_lE--.jpeg
http://94.100.121.27/1183750001-1183800000/1183761301-1183761400/1183761365_5_dK1G.jpeg
http://94.100.115.241/1183750001-1183800000/1183760901-1183761000/1183760914_5_Tb4L.jpeg

2

Re: bruidstaart voor mn vriendinnetje

prachtig. mooi strak.

3

RETE STRAK zeg!!! wauw, mooi geworden hoor. top

Groetjes, Franka

4

Mooi!!

5

Heel strak gemaakt zeg :thumb:

Groetjes Bianca

6

super strak! super mooi! :Y

Liefs, Zanoni

7

mooi strak!

8

helemaal af zeg! prachtig :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Erg mooi,en inderdaad retestrak  :thumb:
Wel vind ik het jammer van het draai plataeu......
Dat vind ik eerlijk gezegd geen mooie ondergrond voor een bruidstaart.. :o
Was er een reden voor?

pluk de dag!

10 Laatst bewerkt door appeltaartenvrouwtje (16-12-2010 10:21)

israa schreef:

Was er een reden voor?

ehm... :o  nou, hij zou op een glazen plateau komen wat hoorde bij de etagere dit was 30cm, maar daar paste hij niet op omdat ie te groot was,
wilde hem op een wit onderbord zetten maar ook die paste net niet ivm het strikje,
nog vlug een plaat gezaagd (nou ja, mn man dan...) en die ingepakt in folie, maar toen begon ik te twijfelen omdat dat spiegelde op de taart :s
toen maar gekozen voor het draaiplateau, misschien niet helemaal de goede keuze, maar ik ben zelf nog niet zolang bezig (april/mei)
en heb verder ook nog niks om taarten op te zetten dan 2 witte onderborden,nog wat ander onderborden en 2 glazen/rvs plateaus, maar niet echt iets voor een grote taart :o 
heb ook pas 1 taart gemaakt voor echte onbekende (een bumba) (verder familie/buren/vrienden/zusje van vriendin en heel veel van mn taarten zijn dan ook weggegeven zodat ik kon oefenen)
groetjes neeltje

11

:thumb: super mooi

12

Prachtig en super strak, super lief ook dat ze dat zo zei !!  :thumb:

13

Superstrak en mooi door de eenvoud  :thumb:  :thumb:

Voor de taart geen feedback (ondanks dat je me erom gevraagd had ;)), het klopt gewoon allemaal: strak bekleed, nergens rafels, mooie compositie, letters recht.

Een heel klein tipje, vooruit dan: probeer thuis een mooie foto te maken, want op de locatie is het licht zelden goed.
Warm licht in een donker hoekje - leuk voor de sfeer maar niet voor je foto's  :s

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

14

Vind ze ook super mooi!

En jij haalt het in je hoofd om onzeker te zijn  :lol:
Meid, wat een strakke taart heb je gemaakt!! Ontzettend gaaf geworden, en een knap staaltje vakmanschap hoor!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

16

prachtig en zo strak als een meetlat!!!  :thumb:

groeten, Bianca
TAART in huis

17

Nou daar zal je vriendin zeker blij mee zijn, hij is superstrak zeg.
:thumb:

Groetjes Bianca Wolst

18

appeltaartenvrouwtje schreef:
israa schreef:

Was er een reden voor?

ehm... :o  nou, hij zou op een glazen plateau komen wat hoorde bij de etagere dit was 30cm, maar daar paste hij niet op omdat ie te groot was,
wilde hem op een wit onderbord zetten maar ook die paste net niet ivm het strikje,
nog vlug een plaat gezaagd (nou ja, mn man dan...) en die ingepakt in folie, maar toen begon ik te twijfelen omdat dat spiegelde op de taart :s
toen maar gekozen voor het draaiplateau, misschien niet helemaal de goede keuze, maar ik ben zelf nog niet zolang bezig (april/mei)
en heb verder ook nog niks om taarten op te zetten dan 2 witte onderborden,nog wat ander onderborden en 2 glazen/rvs plateaus, maar niet echt iets voor een grote taart :o 
heb ook pas 1 taart gemaakt voor echte onbekende (een bumba) (verder familie/buren/vrienden/zusje van vriendin en heel veel van mn taarten zijn dan ook weggegeven zodat ik kon oefenen)
groetjes neeltje

Helemaal duidelijk,en als het bruidspaar het niet erg vond, is het toch prima  :Y
Knap hoor, dat je zó'n strakke bruidstaart kan maken in die korte periode dat je bezig bent , mn complimenten :thumb:
Ik zie trouwens dat je niet ver van me af woont, ik woon in Panningen. Ik had je graag geholpen aan een plateau/standaard. Ik heb er meerdere  ;)

pluk de dag!

19

strak zeg! super :)

Miss Pebble schreef:

Superstrak en mooi door de eenvoud  :thumb:  :thumb:

Voor de taart geen feedback (ondanks dat je me erom gevraagd had ;)), het klopt gewoon allemaal: strak bekleed, nergens rafels, mooie compositie, letters recht.

Een heel klein tipje, vooruit dan: probeer thuis een mooie foto te maken, want op de locatie is het licht zelden goed.
Warm licht in een donker hoekje - leuk voor de sfeer maar niet voor je foto's  :s

haha, ehm.. :o  met alle spanning en zenuwen, ja, je hebt helemaal gelijk!haha, dat dacht ik ook toen ik onderweg was met de taart op mn schoot... erg he?! aiai, ik heb nog geen foto! ja die in de koelkast :s
bedankt voor je lieve reactie!

Suikertaartjes-Suuz schreef:

En jij haalt het in je hoofd om onzeker te zijn  :lol:
Meid, wat een strakke taart heb je gemaakt!! Ontzettend gaaf geworden, en een knap staaltje vakmanschap hoor!

dank je wel! ben zo blij met je lieve reactie!!! en die van alle andere mede baksters ook natuurlijk :Y  misschien dat ik me nu dan toch iets minder onzeker voel  :D

22

Wat een mooie retestrakke taart zeg! Ik vind 'm super!

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'

23

Wauw mooie taart hoor! Je vriendin hoeft geen spijt te hebben en kan super trots zijn op haar bruidstaart.

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

24

mooi strak  :Y

Lekker feestelijk rond.....

25

die zijn mooi strak! Super gedaan!

Groetjes Gerien